Studiotime!

Igår var det då dax för oss att gå in i studion igen, det var längesen så man var lite orolig att rösten skulle vara knas med tanke på förkylningen jag har haft med lock i örat i ca.3 veckor nu!
Men det gick hur bra som helst och när Tommy först gick in så fick jag rysningar, ta mig på rätt sätt, men vi har inte riktigt spelat in något som ger rysningar röstmässigt, men igår fick jag det och jag var sjukt imponerad av min vän och kollega, Tommy kan sjunga men igår var det liksom klockrent på dom flesta tagningarna. Mysigt värre!
När jag själv var inne kändes det bra och det var inte alls lika många snetagningar som det kan vara när man går in i studion. Så när jag promenerade hem hade jag en sån glädje i kroppen och det bara kändes så bra, man liksom kände att vi är taggade, vi vill det här! Och vi ska försöka lyckas!
 
 
 
 
 
På dagen var jag ledig och igår var det verkligen sommar, solen sken, värmde och bara var, så jag gick upp vid 10, drack en smoothie och smörjde in mig med olja och satte mig på solstolen på balkongen och njöt med min bok.
 
 
 
Vid lunch gjorde jag en sallad, unnade mig en alkoholfri öl och fortsatte att njuta.
Men sen vid 14 tiden var jag tvungen att färga håret
(råkade visst färga halva ansiktet också, väldigt orutinerat)
och göra mig klar för promenaden till studion, så igår blev det nästan 1 mils promenad fram och tillbaka, det går ju framåt.
 
 
Idag låg jag kvar i sängen länge och nu har jag precis fått i mig en smoothie och ska göra mig iordning för en promenad och sen jobb 15-21.
 
Min älskling är på jobbet och målar på, duktiga han, han har en veckas semester till från fotbollen som tur är men sen kör det riktiga allvaret igång. Dubbelt upp, jobb och fotboll!
Själv är jag ledig imorn igen, det är skönt med lite strödagar hit och dit faktiskt och jag får passa på att njuta för from nästa vecka så finns inte ledighet på världskartan längre
(under en längre period iallafall)
 
Ha en underbar dag nu vare sig ni har semester eller jobbar! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0