Snart hel igen!

Haha ja det kan låta konstigt med tanke på det jag ska skriva nu, men det är verkligen så!
Jag åt innan jag gick på semester Fitnessgurus fettförbränningstabletter Heat och jag märkte verkligen resultat då jag tog en varje tablett varje morgon innan promenad och ibland en halvtimme innan träning, jag blev piggare, mindre hungrig och mindre sugen på sötsaker.
Men så tog dom slut och jag gick på semester, så nu när jag vill gå ner några kilon och tighta till mig igen inför deadline i september som jag har pratat om så har jag klickat hem dom igen och jag kommer äntligen bli hel:
 

Nya Heat är utvecklad av vårt forskningsteam tillsammans med de mest framstående experterna inom området fettförbränning. Resultatet är vår kraftfullaste fettförbrännare någonsin.

Du som dietat förut vet att de största utmaningarna under diet är hunger, sötsug och brist på energi. Om du inte lyckas hålla dig till ett kaloriunderskott så kommer alla dina ansträngningar under dieten att vara förgäves. Detsamma gäller om du inte orkar utföra din träning.

Heat löser dessa problem under diet genom att eliminera ditt sötsug, minska din hunger samt ger dig energi nog för att utföra dina bästa träningspass någonsin.

30 minuter efter intag ger Heat:
+ Kraftigt ökad fettförbränning
+ Kraftigt ökad energi
+ Kraftigt ökad fokus
- Minskad hunger
- Eliminerat sötsug
- Motverkad muskelnedbrytning

Heat är idag ensam på marknaden med att kombinera patenterade GarCitrin® och Dendrobium.

GarCitrin® har i en dubbelblind klinisk studie, där deltagare varken ändrade kost eller motionsmängden, visats ge 73% av deltagarna följande:
           
- Reducerad BMI & vikt
- Reducerad mängd kroppsfett
- Reducerad aptit
+ Ökad procentuell muskelmassa
       
Dendrobium har nyligen upptäckts här i väst för dess energigivande egenskaper men har används i kinesisk medicin i århundraden. Genom att kombinera vår moderna förädlingssteknik med traditionell erfarenhet så har vi tagit fram ett extra effektivt extrakt med 5:1 förhållande.

Utöver dessa två ingredienser innehåller Heat även flera aktiva ingredienser som tillsammans bl.a. ger en lätt vätskedrivande effekt för en snabbt förbättrad “look” vid problemområden som håller mycket onödig vätska.

Vår erfarenhet från Heat Original har gjort det möjligt för oss att tillverka marknadens mest högdoserade och koncenterarade fettförbrännare där du enbart behöver en kapsel för maximal effekt.

 
Dom har även ett jordnötssmör som är grymt om man vill ha något fetare i sig men som ändå är bra fett, för er som går på LCHF så är det perfekt, så den godsaken klickade jag också hem:
 
 

Förmodligen världens godaste jordnötssmör. Ekologiskt & utan tillsatt socker. När det kommer till vårt jordnötssmör så har inga kompromisser gjorts när det kommer till smak, kvalité och innehåll. Råvarorna är noggrant utvalda och enbart från kontrollerade ekologiska odlingar.

Smöret tillverkas under strikt kontroll och enbart med förnyelsebar energi (grön el)

Produktegenskaper:

  • 100% naturellt och ekologiskt odlat jordnötssmör
  • Hög halt av antioxidanter och fibrer
  • Innehåller nyttiga fetter för hälsosam hormonproduktion
  • 0 gram tillsatt socker
  • Mättande och gott
  • Motverkar torr hy
  • Hög halt av aminosyran leucin
  • Hög halt antioxidanten reservatrol
  • Odlad med hänsyn till vår natur

Nu kan du båda äta gott och samtidigt göra en god gärning för både din hälsa och vår natur.

Fitnessguru Jordnötssmör är ett livsmedel med väldigt många goda egenskaper och kan med fördel användas till både viktreducering och kvalitativ och hälsosam viktökning, beroende på hur smöret kombineras med övrig kost. Fitnessguru Jordnötssmöret passar utmärkt för bl.a. till Jordnötssmörsdieten, LCHF, en ketogen kost eller enbart för dig som vill berika din befintliga kost med nyttiga fetter, fibrer och protein. Tack vare jordnötssmörets näringsvärde är det gynnsamt för ditt välmående samtidigt som den motverkar torr hy.

Våra ekologiskt odlade jordnötter är naturligt fyllda med en hög halt av både antioxidanter och fibrer som är ett naturligt skydd mot vissa cancerformer och även välfärdssjukdomar som diabetes. Fibrerna i Fitnessguru Jordnötssmör hjälper även till att hålla magen lugn och i trim.

I en studie från International Journal of Obesity såg man att personer som inkluderade jordnötssmör i sin diet gick ner 4,8 kg utan att på något annat sätt ändra sin diet. Se dock till att välja ett naturligt ekologiskt jordnötssmör utan tillsatt socker som Fitnessguru Jordnötssmör.

Proteinet i den ekologiska jordnöten har ett högt biologiskt värde och är ett av de mer kompletta vegetabiliska proteiner som finns. Fitnessguru Jordnötssmör kan användas som en del av en hälsosam och aktiv livsstil.

 
Jättegott, härlig konsistens och jag rekommenderar det starkt, perfekt att ta en matsked av ca.3 ggr om dagen om man måste eller på en macka. MUMS!
 
Jag gillar fitnessgurus sida starkt och även dom har bra priser så vill ni kolla in och beställa något så gör ni det HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0