Raw!

Det blir en massa blogginlägg idag, men det är bara att vänja er, för jag ska bli mer aktiv och vill ju faktiskt nå ut till fler eftersom jag tycker det är kul att blogga, så ni som läser min blogg dela gärna om ni tycker om den och ge mig gärna lite kommentarer, vad ni tycker är bra, dåligt, roligt, något jag ska ändra på, ja en massa tips, dom är såååå välkomna! =)
 
Men nu var det ju inte det jag skulle skriva om utan jag vill visa er ett nytt projekt, det är våran grymma koreograf, vän och dansare Celina Ryden och vår andra dansare Ida Warg, dom har startat ett projekt som jag tror kommer bli awesome!
 
Lyssna/kolla in denna teaser på första låten HÄR och gilla deras sida Raw på facebook för mer info och uppdateringar, dessutom är man med och tävlar om valfritt smycke från www.bycelina.se om man gillar deras sida. Så varför inte, ni har hört det förr: GILLA, DELA och SPRIIID!
Hjälp mina vänner!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celia

<3 <3 <3

2012-07-24 @ 15:07:00
URL: http://www.celinaryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0