Ny vecka!

Ja igår var det då dax för att komma tillbaka till verkligheten som innebär att börja jobba, träna och tänka på vad jag stoppar i mig.
Så det blev en promenix till jobbet, där jag jobbade ett soft pass, 12.15-16 sen promenixade jag runt och avslutade vid St eriksplan där vi hade ett behövligt möte med gruppen
(Glorious Inc)
om kommande planer m.m.
 
Efter mötet tog jag en uppfriskande promenad hem, så sammanlagt blev det ca. 1.3 mil, helt okej kan jag tycka och då jag fick jobb i sista sekund så blev det ju ingen gymträning, men bara jag har rört på mig så är jag nöjd. Gick bra med maten också, däremot åt jag kanske lite för lite om jag ska vara petig.
 
Idag hade jag bokat in Bodypump kl.10 och kl.17.30, men imorse när jag vaknade så hade jag sovit konstigt för nacken gjorde ont och då är inte Bodypump det bästa så jag avbokade båda passen, dessutom hostar jag fortfarande och känner mg inte så pass frisk så att jag kan hoppa och studsa runt på ett konditionspass så jag gick till jobbet, tog en liten längre tripp än vanligt jobbade ännu ett soft pass 13-16.30
(bättre än ingenting)
och sen när jag slutade åkte jag hem drack en smoothie som bestod av lättyoghurt, lättmjölk, apelsinjuice, citron och frysta jordgubbar, mums säger jag bara, har druckit det till frukost både igår och idag och det mättar.
 
När klockan slog 18 tog jag mig en till promenad till Josefine som mötte mig vid Liljeholmen och vi gick hem till henne, satt på balkongen, åt en god middag, drack lite öl och kaffe
(ja jag vet öl är inte ngt man ska dricka om man tänker på vad man äter och dricker, men med tanke på att jag har bränt ca.1600kalorier på 2 dar så är det okej och jag är inte stenhård i tänket just nu för jag har inte möjlighet att äta helt rätt med tanke på ekonomin och det har funkat förut så länge jag rör på mig)
och tog igen förlorad tid! Alltid lika mys med den damen, man blir liksom upplyft, peppad att kämpa på och blir glad, för du ger så mycket energi fina du! Me löööve U!
 
På fredag är det date med nästa energifyllda vän, Maria, vi har inte alls träffats så mycket som vi borde (pga olika liv och tidsbrist)
så en middag och mys är på sin plats, LÄNGTAR!
 
Ligger i sängen och ska läsa lite ur nästa bok nu, avslutade först Cirkeln sen Rickard Engfors bok Allt eller inget, en riktigt bra bok och nu har jag gett mig in på Robert Gustafssons bok Från vaggan till deadline, den är bra den också än sålänge.
 
Imorn är jag ledig och tänkte sola om vädret tillåter
(så man kan fixa på brännan som håller på att FÖRSVINNA)
sen ska vi in i studion och make some magic med gruppen! En helt lagom dag!
Hoppas ni får en härlig dag och en bra vecka!
Natti natti! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0