Lördagsmyyys!

Trots att det blev sent i säng i fredags så gick vi upp vid 10 då solen ÄNTLIGEN var framme och vi båda var lediga, så vi åt lite frukost och gjorde oss iordning, handlade lite frukt och dricka från jobbet och åkte förbi Mc Donalds i Nacka för bakismat.
 
Älskling kom med den grymma ideen att vi skulle åka ut till Trollsjön, det är ett guldställe vi har i Orminge, så vi tog med solstolar och gotti gott gott och satte oss på en klippa och solade, åt och bara mös, solen värmde och vi var nära på att ta första doppet för i år men ångrade oss snabbt.
Det var så skönt att äntligen få lite solenergi och jobba på brännan som var borta
(hade dock fuskat i solariet dagen innan och brände mig rejält, oops)
 
My good looking man :)
 

   
 
När vi kände oss klara så åkte vi förbi Nacka Forum för att hitta något kul till älskling och han fyndade en shorta och en tröja för 200kr, billigt och bra och jag passade på att skaffa sånt smått och gott som man behöver från HM, sen åkte vi hem, laddade om, gjorde oss iordning, åt lite kyckling med sallad och jag hann med lite snabbstädning ;)
 

 
Ja för att sen ta emot nästa gäng som kom över på mys
(Johan från SOJO med pojkvän och två vänner)
och party blev det, en massa prat, skratt och youtube tittande
(japp även med dom här gästerna)
 
Vassegoda, här kommer lite pics!
 


 
 
 
Vid 23.30 tiden var det  dags att åka in till Star och kolla på Maleen (Dinah Nah) som skulle uppträda
(lika grym som alltid levererade hon och det var bra, men tyvärr bara med en låt just nu, man ville ju ha mer, men det KOMMER)
Vi hade skitkul dansade, träffade fina människor och avslutade med en pizza på Kungsgatan och lite deeptalk som behövdes och det var uppfriskande att äntligen får lite svar på frågor och dela med sig av sina känslor, ja vi alla behövde nog det ;)
 
 
 
TACK ALLA inblandade för en grym kväll, det måste göras om, SNART! =)
 
Även i Lördags blev det så sent som kl.5 i säng och vi somnade som stockar för att sen vakna upp av oss själva klockan HÖR OCH HÄPNA 16.30, wow längesen man sov sålänge, men festar man både fredag och lördag när man inte är van så blir det väl lätt så ;)
 
Eftersom hela dagen var förstörd och dåliga jag inte kunde träffa upp fina Sara på en date som vi hade bestämt så passade vi på att slappa resten av kvällen, svullade onyttigheter och bara mös.
Men vi var som två zombies så tillslut gick vi och la oss, ja jag säger bara att festa bort ens enda lediga helg var väl kanske inte det smartaste men gud vilken trevlig helg, jag har fått umgås med fina vänner och min finaste men nu är det en ny vecka med en massa jobb och lite trevligheter! ;)
Hoppas ni haft en bra Måndag och får en fin vecka!
Bjuder på lite kloka ord, bilden lånad från min egen kloka far <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0