Ledig förmiddag!

Ja jag sitter hemma och har fixat med lite räkningar som ska dras imorn, håller på och tvättar, har druckit en uppfriskande smoothie och ska nu dricka lite kaffe för att sen ta en långpromenad innan jag ska jobba 16.30-22.30! Gillar dessa lediga förmiddagar! =)
 
Igår slutade jag vid 17 tiden och tog mig en prommis hem innan Tommy kom på besök då vi behövde planera inför hösten och det kommer bli sååååå bra.
När Tommy hade åkt lagade jag middag, kött med sallad och haricoverts, jättegott!
 
 
Älskling kom hem från en träningsmatch vid 21 tiden och vi kollade på en film innan vi gick och la oss.
Hittar inga trailers men jag lägger upp blider på dom, det är ett gäng filmer som har gjorts efter böcker som Liza Marklund har skrivit, jag har inte läst alla, men nu har vi sett filmerna och dom är bra.
Väldigt spännande måste jag säga! Så dom rekommenderar jag starkt! =)
 
  
    

 
Tror att detta är dom enda om det inte kommer fler! ;)
 
Sen såg vi även dom här filmerna häromdagen:
 
 Chronicle - Vi tänkte inte se den först, men Tommy rekommenderade oss den och jag tyckte den var skitbra! Så SE DEN!
 
 
Jack and Jill - Helt meningslös film, den var bara ett tidsfördriv, tråkig och Adam Sandler borde lägga ner såna här roller nu, man har tröttnat lite!
 

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Richard

Ååååh, jag har med fastnat för Liza Marklund-serien. Har sett alla utom "Nobels Testamente". Älskar Malin Crépin som spelar Annika Bengtzon! :D

2012-07-29 @ 22:29:39
URL: http://www.finest.se/rillek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0