Fredagsdate!

Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, men som ni kanske har förstått av tidigare inlägg så är det bara jobb, jobb, jobb nu.
Så det kommer vara lite bloggtorka då och då! ;)
 
I helgen var det iallafall dags för en date med mina fina Maria, hon kom vid 17 tiden och vi öppnade en flaska vin och sen bara flöt hela kvällen på med en massa prat, vi hade lite att ta igen om man säger så.
Jag bjöd på Tom kha gai soppa och Naanbröd
(enkelt, billigt men GOTT fattig som man är)
sen blev det en Gino till efterrätt och kaffe och mer vin.
Vid 23 tiden kom älskling hem och vid 23.30 kom Johan och hämtade Maria och vi hade så trevligt att vi planerade in en ny middag med våra kära män re
dan nu på Lördag, så då får vi fortsätta myset! =)
 
 
 
 
Annars är allt som vanligt, vi båda jobbar och försöker få ihop vardagen. Jag är sjukt trött, stressad och har totalt försummat träning och kost, men det funkar inte just nu helt enkelt, det är bara att inse, men efter vecka 33 så ska jag lugna ner mig och tom försöka planera in lite semesterdagar. Och då händer roliga grejer med gruppen också så då får jag se till att skaffa mig karaktär och ge mig fan på att jag ska lyckas, men nu är det bara att glömma.
 
Imorn ska jag och Tommy in i dansstudion och filma lite, till vad det får ni snart se, men håll ögonen öppna! =)
 
Nej nu ska jag hoppa i säng, hoppas ni alla mår bra och till nästa gång så får ni ta hand om er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0