Fredagsdate med vänner!

Vilken superhelg det har varit, i Fredags jobbade jag 10-17 sen åkte jag hem och fixade håret, ja det behövde färgas IGEN!
Det blev samma färg som vanligt, jag tycker den är perfekt, för den täcker allt och jag gillar det intensiva mörk bruna som nästan ser svart ut!
 
Bjuder på en liten ego bild så får ni se resultatet ;)
 
 
När jag var färdig fixad så hällde jag upp ett glas rose
 
SKÅL! ;)
 
och inväntade älskling som hade jobbat och tränat och som tog med sig våra gäster hem, Adam och Sofia (ett otroligt vackert och trevligt par, jag har iof sig bara vackra vänner)
 
 
dom hade även köpt med sig middagen för kvällen, sushi från favvostället Svenska sushiköket och shit vad gott det var, ÄLSKAR!
 
 
Har ni inte ätit där så rekommenderar jag er att göra det, det brukar vara lång väntetid men då bokar man på nätet så får man en tid som man ska komma dit, grymt bra system som alltid funkar, förrutom i Fredags då det visade sig att systemet var nere när Max kom dit, men det åtgärdade dom snabbt ;)
www.svenskasushikoket.se
 
Kvällen bjöd på en massa prat, spel, musik, youtube tittande
(haha jag har insett att det är en väldigt social och rolig grej det där med gästerna)
och dricka, så vid 4.30 kände vi alla att det var dags att avrunda, men tack så hemskt mycket fina ni för en grym kväll! Det måste göras om SNART!
 
Bjuder på lite knasiga kort som knäpptes ;)
 
  


Har så mycket mer att skriva om så Lördagen kommer i ett annat inlägg ;)
 
Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0