Bloggtorka!

Nu är det alldeles för många dagar sen jag bloggade, sorry men jag vet inte vad det är, jag är så himla trött just nu, jag känner mig helt slut trots att jag tycker att jag får ordentligt med sömn och jag faktiskt bara tränar, äter och sover, men trots det vill jag bara sova ännu mer, ja iallafall tidigt på kvällarna. Har ingen energi liksom. Skitjobbigt och jag har inte riktigt känt mig skrivsugen.

Och idag är jag hemma från jobbet för att jag har sovit dåligt inatt, magen har knasat och jag har inte sovit tillräckligt för att kunna sätta mig i en bil och vara skärpt, det är värdelöst, speciellt när man har varit ledig sen i fredags och BEHÖVER jobba men vad ska man göra, när man blir äldre så är hälsan viktigast.

Apropå dålig sömn och trötthet. Nu kan jag än en gång bevisa att regelbunden träning och matintag hjälper när man har IBS, jag har slarvat dom senaste dagarna, SKÄMS!

Ja i Torsdags var jag tvungen att hoppa träningen för en grej jag inte kan berätta om tyvärr, sen kom fredagen då det var ännu mer grejer att göra som jag inte kan avslöja här men det innebar inte så mycket matintag och jag hann inte träna en enda gång. Sen på kvällen gick jag och älsklingen ut med Josefine och hennes vän Max (japp 2 Max i ett sällskap, haha) och vi hade en grymt trevlig kväll, ja det var längesen man fick uppleva en sån. Ja men det var en sån där kväll då man inte planerar utan bara är. Jag brukar inte gilla utekvällar, men den här var perfekt, det blev biljard, en MASSA prat och en rejäl barrunda.
Tack än en gång för en mysig kväll Josefine och Max.

På Lördagen vaknade vi upp och mådde precis som vi förtjänade och blev tyvärr sena hem till storebror som fyllde år
(jag vet inte vad det är som har hänt, jag var jämt i tid förut, men nu är jag typ alltid sen, INTE BRA)
men väl där hade vi trevligt och syster med Lily kom och jag fick gosa i massor.

Sen åkte vi hem och bara var, jag somnade tidigt och vaknade inte förens på Söndagen, haha jag som bara skulle vila.
Men som sagt ingen träning ÄN sen i Tisdags, men så gick vi upp städade, åt frukost/lunch och sen åkte vi äntligen och tränade och det var jättesegt till en början men med pepp från världens bästa pojkvän så var det skönt att komma igång igen.

Efter den vanliga storhandlingen som vi gör inför veckan på Söndagen så åkte vi till mitt favorit sushi hak och inhandlade sushi och sen blev det slapp på soffan hela kvällen lång. SKÖNT!

Men på en vecka har jag tränat 3 ggr och dom senaste dagarna inte tagit hand om mitt regelbundna matintag och då börjar magen krångla på en gång. Så imorn måste jag köra hårt igen och nu är det bevisat, jag måste ha ett speciellt levnadssätt och det måste gå före allt annat helt enkelt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0