2012 har äntligen börjat!

Igår var vi på bio jag och älskling och vi såg som sagt Sherlock Holmes, den var bra, men jag var sååå himla trött så jag var nära på att somna några gånger, men tyärr gillade jag inte Noomis medverkan i filmen, visst det är ascoolt att hon har tagit sig dit och det är klart hon har talang, men för mig funkar det inte med svengelskan och hon kändes mest som ett bihang hela tiden, jag hade defenitivt inte gjort det bättre själv, men jag gillade inte henne där bara, men men det var ett perfekt sätt att avsluta Nyårsdagen på.
Och jag vräkte i mig en massa onyttigt så att jag mådde illa, haha! Sista dagen ju så då måste man passa på. =)



Jag sov jättedåligt inatt så det påverkade också Max så när klockan ringde vid 9 snoozade vi till kl.10. Då var det dags att ta sig upp och göra sig redo för gymmet så vi åt lite havregrynsgröt och drack kaffe, sen promenerade vi till tvärbanan och åkte till Sats Globen, där vi styrketränade i ca.2 timmar och idag körde vi triceps, bröst och mage och jag tvivlar inte en sekund på att jag vaknar upp med träningsvärk imorgon. Efter träningen så promenerade vi vidare, först förbi Camilla där jag bokade en nageltid och sen hem till Johan där våran bil stog kvar sen Nyårsafton.

Det är så underbart att få ha kommit igång äntligen, men egentligen skulle jag ha gått på ett Sh´bam pass nu kl.18 på Telefonplan, men iom att jag fortfarande är snorig och inte är helt bra i halsen så vågar jag inte riskera att köra ett konditionspass och vakna upp imorn dyngförkyld igen, så det fick räcka med promenad och styrka idag.

Sitter hemma framför tvn och har ätit lite mellanmål, rågbröd med pumpakärnor, kalkon och tomat. Mums!
Älskling är på ett möte som vi får se hur det går med, men jag tror det är något som skulle vara väldigt positivt för Max, men sen finns det andra saker som skulle vara bra också, så vi får se, haha hemlighetsfulla jag, men det handlar om fotbollen, det förstod ni kanske, då Max är laglös just nu, hans förra lag var så oseriösa så det är skönt att han äntligen slipper det.
Men nu måste han hitta ett nytt och det gärna så fort som möjligt, så han inte tappar något av all hårdkörning han kört med sen i somras.

Vi var och storhandlade förut, BARA nyttigt så nu är det påfyllt i kylen och 2012 kan äntligen börja på alla sätt, nu ska jag vila en stund innan det är dax att göra middag och idag blir det en Grönsaksgryta från Må Bra, jag återkommer om betyget senare. =)

Ha en fortsatt bra dag! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0