Lång dag!

Äntligen hemma efter en låååång dag, japp 5.30 ringde klockan och jag tog en PW, det blev en skön sådan för idag var det skönt ute, men när jag kom hem igen så kände jag mig trött och gick å la mig en stund med älskling men när jag väl låg där så kände jag mig inte så trött längre så jag gick upp och tog en dusch, gjorde mig iordning och sen bar det av till jobbet.

Det gick bra idag och magen har knappt gjort ont, men den är svullen fortfarande och jag känner mig så jävla ledsen om jag ska vara ärlig, för jag tränar och känner att det går framåt, men det händer inte ett skit med magen, den är bara stor, jobbig och i vägen.
Jag vet inte vad jag ska göra, jag testar ju allt.
Är det någon därute som har haft liknande syptom och besegrat dom så snälla kontakta mig för jag lider. =(

(Ni som inte har haft ont i magen tänker säkert när ni läser det här, usch vilken gnällspik, tjatkärring, klenis, mes, bla bla bla!)
Sorry om jag tråkar ut er men det här är min vardag just nu, så jag vet inte vad jag ska skriva om annars. Jag tänker att det kanske är någon där ute som läser min blogg och som kan hjälpa mig, ja som har erfarenhet av detta????? Finns du där ute?????

Efter jobbet hade vi ett snabbt GI möte, ja singel nr.2 och första musikvideon släpps på Måndag ju!!! Wiiee... =)

När mötet var slut så skyndade jag iväg och tog mitt ett Danceaerobics pass på Odenplan, å FY FAN vad kul det var, det var en vikarie idag och det var en instruktör som vickat förut på ett pass jag var på och då blev jag helt galen i henne, för hon är såååå bra, hon är verkligen grym på det hon gör och hon har tydligen 6 pass i veckan, men jag hittar inte henne nu när jag söker på dom passen hon sa att hon skulle vara på, hmmm...jaja hon dyker väl upp när jag minst anar det igen ;)

Jag har sträckt mig eller något på höger sida nedanför magen efter passet
(körde järnet ju för att det var så kul)
för nu kan jag knappt röra mig, haha det här är nog resultat av att min kropp nog är liiiite chockad över all nyttig mat och all rörelse, den tänker nog vad gör du? Ska inte du ligga hemma på soffan och svulla i dig en massa gott din lilla tjockis? Haha nej vi ska bli smala och fina nu så sånt håller vi inte på med längre ;) Jag fortsätter köra på, jag ger inte upp, I´m a fighter!

Det får mig att tänka på en bra låt så jag bjuder på den här ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0