Underbara lediga Onsdag!

Äntligen, mina lediga Onsdagar är tillbaka. Då får jag unna mig en sovmorgon, städa, tvätta, göra lite GI ärenden och idag ska jag fixa naglarna och sen är det GI möte.

Sitter hemma och kollar runt lite på nätet och jag blir helt varm i kroppen, vi har nu 1531 visningar på youtube på 3 dagar, då våran musikvideo släpptes kl.12 i Måndags. Det är så underbart, å stort tack till alla som lyssnar och stöttar oss med att köpa singeln på Itunes, det betyder så mycket, fortsätt sprida låten, vi vill nå ut till ALLA!!!! =)

 

Igår kollade vi på film och det blev den här:



Det var en riktig Verah film och jag gillade den skarpt, det blev mycket skratt i soffan! =)

 

Har kört Sh´bam 2dagar i rad nu och det är så kul, haha ja jag kan koreografin utantill och då kan jag ta ut i MASSOR och nu känner/ser jag ju ÄNTLIGEN resultat så jag fortsätter köra stenhårt, äter nyttigt och regelbundet, tränar 6-7ggr i veckan och hör och häpna magen mår bättre, jag vill inte säga för mycket för om en timme kan den vara dålig igen, men det har varit bättre än sämre under några dagar om jag ska vara ärlig och det känns underbart =)

Nej nu ska jag göra mig iordning lite snabbt, ska iväg till Camilla och fixa naglarna.

Ha det bäst sålänge!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0