Tillbaka till verkligheten!

Japp då har man börjat jobba igen och det är faktiskt ganska skönt, det rullar på på jobbet och det är lagom mycket att göra, så det är helt okej ändå men att inte kunna ta sovmorgon är inte helt ok än och dessutom inte kul när man har svårt att sova om nätterna, jag förstår inte varför det blir så så fort jag börjar jobba, det är precis som att jag inte kan slappna av och det är ju kanske inte så bra. =(

Igår var det som sagt Måndag och man var tillbaks till verkligheten, klockan ringde vid 7 tiden så det var bara att ta sig upp, dricka en kaffe och sen tog jag mig en väldigt uppfriskande PW (då det var -8 ute) sen bar det av till jobbet där det blev ett 9.30-18.30 pass. Det flöt på och var som sagt skönt att vara tillbaka igen.

När jag slutade åkte jag till Cafe Chokladbollen och köpte mig en god sallad för att sen åka hem för att byta om inför ett Sh`bam pass kl.19.30 på Stadshagen, å jag kände för lite sällskap så jag ringde Tommy och kollade om han skulle följa med och med platster kvar så sa han Självklart! =)

Helt slut efter passet (mina ben brände av trötthet, skönt) så skjutsade jag hem Tommy innan jag åkte hem, tog en dusch och kollade på Mästerkockarna med älskling på tv4play, vi älskar det programmet och igår hade dom äntligen premiär för säsong 2.

Då magen inte samarbetar så blev jag illamående och fick lägga mig i sängen, det vägrade gå över, jag drack vatten, tog djupa andetag, ja det vanliga, men tillslut måste jag ha somnat, för sen vaknade jag upp inatt och då var illamåendet borta men en hemsk smärta i magen fick jag istället, så när klockan ringde 5.30 för att jag skulle gå upp och ta en PW, ställde jag om den till 6.30 för jag måste orka jobba, så det får bli en PW imorn istället när jag egentligen ska ha en vilodag.

Sitter hemma på lunch just nu då jag släppte sista budet i närheten av hemmet så jag tänkte jag skulle passa på att uppdatera er lite. Men nu måste jag sluta då lunchen snart är slut!
Bloggar ikväll om jag orkar! =)
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0