Sista dagen på semestern!

HJÄLP!
En underbart skön och lugn semester är slut imorn och nu börjar verkligheten igen.
Det ska bli jättekul då det förmodligen kommer att hända mycket med Glorious Inc men det kommer också bli mycket då jag ska försöka röra på mig 2ggr om dan, äta regelbundet när man jobbar, gå upp tidigt, sova bra och sen hålla igång hela dagen lång, ja som sagt vara tillbaka i verkligheten, men det ska nog gå bra.

Igår var jag på ett Shbam pass på Sats St eriksbron och det var kul att få röra på sig, men jag blir så trött på människor, varför tar man inte ut och kör järnet, jag var typ den enda som körde till 110%, jag slängde med huvudet och håret, skakade på höfterna och tog ut, folk tittade säkert och kände men gud snacka om att hon vill synas eller så tyckte dom shit vilken tjej hon har kul och kör järnet. ;) Dom får tycka vad dom vill, jag är där för att träna så varför ska jag inte ta ut?
Dessutom tycker jag det är så himla kul så jag kan inte hejda mig själv om jag ens ville.

Efter passet så skyndade jag mig till våran studio och mötte upp resten av GI gänget där det var dags för mig att lägga min sång till våran 3:de singel, japp nu bara spottar vi ur oss hits och GLÖM INTE att vi släpper våran andra superhit All over you feat. Dinah Nah den 16 Januari och dessutom våran första egenproducerade musikvideo till. =)

OCh Här kan ni gå in och lyssna på en liten teaser på vad som komma skall!

Det ska bli så kul att få se vad ni tycker...Men fram tills dess så gå in och lyssna på våran första hit Dance or Die! =)
Och vill ni ha låten så är det bara att gå in på Itunes och klicka hem den för 9 enstaka kronor.

Det blev en lugn och skön kväll hemma igår med Super Mario på Wii och jag och älskling bestämde oss för att mitt i allt nyttigt och tränande att ha 2 onyttiga  dagar i månaden där man får äta onyttigt, men inte vräka i sig och hur mycket som helst såklart, utan lite och det bara för att kunna klara av att kämpa på. Så jag unnande mig en tunnbrödsrulle (mums) och älskling åt en kebabtallrik, sen blev det lite chips och dipp, men däremot har vi bestämt oss för att hoppa läsken, det är förbjudet hemma hos oss from 1 Januari så det blev mineralvatten till det!
Det var gott men resultatet blev att jag kände, nu vill jag TRÄNA!!! Haha bra va! =)

Därför har vi nu ätit frukost/lunch och ska ta oss till gymet för ett styrketräningspass och sen ska vi åka och tvätta och tanka min jobbbil och handla inför veckan då det som sagt är Måndag imorn och allvaret sätter igång igen!
Hoppas ni får en skön Söndag!
Ta hand om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0