Nyårsafton 2011!

Idag mår man som man förtjänar och det betyder väldigt bra eftersom jag drack med måtta igår och det var en alldeles lagom kväll, vi drack väldigt mycket champagne och vitt vin, men vi åt ju också en massa gott så det är verkligen okej idag! SKÖÖÖNT!!

Det nya året börjar bra iallafall, jag känner mig bättre i förkylningen, så imorn börjas det, träningen, wiiiieee....det ska bli så skönt och nu ska drömkroppen skaffas!!! ;)

Gårdagen var helt perfekt för jag var med mina närmaste vänner och finaste pojkvännen så jag är sååååå nöjd.
Vi åt 3 rätters och drack gott sen avslutade vi kvällen hos Johans granne med ett gäng, där vi spelade Våghals och umgicks, men vid 4 tiden kände vi att det räckte, så vi tog en taxi hem och somnade gott.
Hoppas eran Nyårsafton var grym, nu släpper vi 2011 och satsar stenhårt på 2012 på många olika sätt. =)

Bjuder på lite bilder som får tala för sig själva! =) Några är lånade från Tommy!



























God fortsättning! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0