Myslördag!

Ja det är verkligen vad man kan kalla gårdagen.

Vi vaknade vid 10 tiden och gjorde en god härlig frukost, sen bar det av till gymet.
Jag skulle på Streetdance kl.12 med Rikard och älskling skulle styrketräna samtidigt, MEN jag blev försenad och missade min plats, BAJS! Skitbesviken och arg på mig själv (perfekt humör för att träna hårt) så satte jag igång och styrketräna med min älskling. Det gick skitbra och jag känner verkligen att det går framåt, man orkar lite mer nu och fattar vad det är man håller på med liksom.

Sen åkte vi hem, lagade lite lunch och Max drog iväg för att kolla på fotboll med grabbarna, jaha vad ska jag göra nu då tänkte jag, då vi inte hade planerat något innan alls och jag helt plöstligt blev pojkvänsfri, så jag åkte och lämnade Nelson hos Tomas, (en vän till Johan) hämtade lille grisen på fredagen efter träningen, ja jag saknade honom så mycket så jag lånade honom lite från Johan.
Perfekt eftersom han skulle jobba.

Under tiden messade jag till några vänner som jag borde träffa, som jag inte har umgåtts med på länge, och jag tänkte att alla är ju redan bokade så jag lär knappast få något svar, men det fick jag, så med beslutsångest över vad jag skulle göra eftersom jag fick fler svar, så bestämde jag mig (trots att jag var sugen på att typ gå ut då det var evigheter sen) för att det får bli en lugn kväll och åkte hem till Josefines kompis Jeanette där också då Josefine var såklart i Midsommarkransen/Telefonplan och hade en otroligt trevlig kväll, den blev alldeles lagom, med det blev dock väldigt mycket vin och champagne ;)

Vid halv två tiden kom min älskling och hämtade mig hos Josefine (vi gick dit lite senare på kvällen, då hon och Jeanette är grannar och stackars Jeanette hade en 3månaders bebis som förmodligen höll på att bli förkyld och vi kände att nu lämnar vi dom ifred) lite rund under fötterna men så nöjd åkte vi hem och jag somnade stenhårt.

Jag hade som sagt sjukt trevligt och jag älskar att träffa nya människor, dessutom bjöds det på väldigt god mat och vi pratade i massor.
Det måste göras om snart och jag är glad nu att det inte blev någon utgång för det hade jag aldrig orkat.

Dessutom är jag liiiite smått bakis idag och JÄTTESEG.

Älskling är hos grabbarna igen på något slags fotbollsrace med typ hur mycket matcher som helst så ikväll får jag en egen tidkväll med mys på soffan, filmer och jag tänkte nog unna mig lite gott idag, jag har inte haft någon ätardag än den här veckan så det är okej.

Var och hämtade bilen som jag ställde hos Josefine över natten och nu sitter jag här och bara är, men jag ska försöka få kraft att ta mig iväg till Ica och storhandla inför veckan, sen tänker jag som sagt åka hem igen och bara lägga mig på soffan och DEGA!

Lite besviken på mig själv är jag dock då jag skulle ha gått på ett streetpass nu kl.16, MEN efter en grym träningsvecka så bestämde jag mig för att idag får bli en vilodag, jag är ju påt imorn igen, så 2vilodagar den här veckan skadar nog inte.


Bjuder på ett klipp med våra dansare Ida Warg och även våran koreograf Celina Ryden, dom är grymma dansare och Celina är så sjukt bra på att koreografera, jag ÄLSKAR hennes rörelser och ALLTID fina håren som flyger!
;)

 


Måste även lägga upp ett klipp från min andra favoritkoreograf Jasmine Meakin, då jag tycker att Celina och hon påminner om varandra i stilarna! Så ME love them both! =)

 

Who run the world??? GIRLS GIRLS!!!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0