Jag är kär!

Jag vill verkligen ha barn, min klocka ringer, men Max är yngre och inte riktigt sugen på det ÄN, det måste jag ta hänsyn till och vi båda är överens om att det inte är dags nu, men sen att jag absolut kan känna att om jag skulle bli med barn så skulle jag självklart bli överlycklig och det skulle kännas rätt, men om jag får välja, vilket jag får ;) så skulle jag inte välja det just NU NU!!!

Men så fick ju min underbara syster och hennes kille sin lilla prinsessa Lily i Måndags den 23 Januari och idag var jag och Max hemma hos dom och hälsade på lilla pyret och jag kunde inte sluta titta, dom alla små minerna, små söta fötterna, händerna, ja den lilla sköra kroppen, jag totalt smälte!!!

Jag tycker oftast inte att nyfödda bebisar är så söta förens dom blivit minst 1-2 veckor, men min systers bebis är verkligen fiiiin!
Å självklart kommer jag skämma bort denna fina lilla krabat, så idag fick hon ett par mini fejk Uggs, en rosa baseballjacka, strumpor som det stod I love Mum/I love Dad på, (då pappa Jonathan är engelsktalande) en body/klänning och en klänning. Och jag ville bara shoppa loss ännu mer, men Max fick hejda mig, jag har ju gott om tid! =)

Och tro mig viljan att bli mamma blev STOR, jag längtar tills den dagen kommer!
Men än är den inte här på ett tag, har lite grejer jag vill uppnå, göra, hinna med innan dess, så jag får helt enkelt njuta av att min syster är en lycklig nybliven mamma och jag får helt enkelt låna henne då och då när hon blir äldre! =)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0