Glorious Inc feat. Dinah Nah - All over you

Premiär för våran första egenproducerade musikvideo och singel nr.2!
Varsågoda!

 

Gillar ni det så SPRID vidare och dela överallt på fb, bloggen, ja ÖVERALLT! =)

Tack fina ni för allt stöd och tack till min grymma kollega och vän, Tommy Söderman som har producerat denna grymma musikvideo, jag är stolt och det säger jag med en liten tår i ögat! =)

Sen vill jag också tacka grymma Dinah Nah (Malin Dinah Sundström) för styling och en grym rap trots höggravid (men som nu har fått sig en liten flicka som heter Nellie, grattis än en gång)

Min sjukt snygga pojkvän för en snygg scen tillsammans, jag är en stolt flickvän!

Olof Bryngelson för den grymma låten och hjälpen när vi spelade in musikvideon och för att du alltid bara är där och ställer upp.

Gustaf Jernberg som gjorde inspelningen möjlig med plats, ljus och hjälp.

Söta Nadine Sannemalm för barnvakt och hjälp under denna dag.

Och självklart grymma Peter Hont som alltid levererar dom bästa hitsen! =)

TACK ALLIHOPA ni är grymmast! <3

Vill ni köpa ett eget ex av låten, klicka då in här:

http://itunes.apple.com/se/album/all-over-you-feat.-dinah-nah/id491288106

Endast 9kr och den är er!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0