Gårdagen!

Igår ringde klockan 8.30 så jag och älskling gick upp och åt en bra frukost sen bar det av till gymet, jag skulle gå på ett Bodybalancepass kl.11 på Sats Odenplan och älskling skulle styrketräna.
Passet var alldeles lagom och det blev en skön start på dagen, men det var så mycket folk så man såg inte så mycket och då var det svårt att koncentrera sig, men nästa gång om man står så att man ser bra och när jag blivit starkare i kroppen så kommer jag älska det passet, så det är bara att fortsätta kämpa.
Efter passet kände jag att jag ville ha mer så älskling körde stenhårt med mig, biceps, axlar och rygg, jätteskönt. Jag älskar att köra med Max för han har sån koll och då vet jag att jag gör rätt och det är lätt att kämpa. Önskar vi kunde träna såhär mycket tillsammans jämt, men just nu är det lite lyx eftersom vi båda har semester. Vi ska dock försöka att styrketräna kvällstid sen så gott det går.

Blev lite hängig och trött efter passet så väl hemma la jag mig och vilade, men sen fick jag ett ryck och hoppade upp ur sängen och kände Nej vi har semester nu måste vi hitta på något, så vi bokade bord på en libanesisk restaurang som heter Sahara med Tommy och Olof, såååå trevligt det var och GOTT, men det fick jag straffas för efter, ja magen som redan på dagen började kaosa, tvärvägrade och kvällen blev ett helvete, känsliga läsare sluta läsa nu.....
ja jag hade en massa gaser och fick springa på toa för att det nästan kändes som att jag skulle göra på mig, men väl på toa tog det tvärstopp, ja ni kan ju bara tänka er om man inte får gå på toa när man behöver, då blir man uppstoppad och magen blir kaos, så har jag det var och varannan dag och igår och idag har magen varit värre än någonsin, trots träning, bra mat, någelunda sömn och liiiite stress, men det tar väl ett tag för magen att vänja sig så jag hoppas att det snart blir bra för det här är inte kul. Jag vill ju bara få må bra och dessutom är det så skönt att få ha börjat 2012 med träning och bra mat, så då vill man ju få må bra också, för det var ju det jag önskade mig för det nya året!
Men men allt kan man inte få ;)

För er som undrar vad Bodybalance är:

Les Mills BODYBALANCE™ är en varsam blandning av yoga, tai chi och pilates som gör dig centrerad och lugn. Med hjälp av fokusering, andning och en serie av noga utvalda rörelsekombinationer tränar du styrka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0