Favvodagen!

Ja vad säger man, jag har min lediga dag, MEN ändå vaknade jag vid 8.30 när älskling gick upp, what´s up with that???
Fast jag låg kvar i sängen till 10, för jag måste ju unna mig lite lugn och ro när jag är ledig, för resten av den här dagen blir ganska fullspäckad.

Har precis ätit och ska betala lite räkningar (jeij LÖNING idag) och sen göra mig iordning för att åka hem till systeryster och träffa lilla Lilly som prinsessan nu heter, sen ska jag fixa naglarna hos Camilla, för att sen dra vidare på ett möte med Glorious Inc och en vän som kanske förhoppningsvis kan ge oss råd och hjälp på vägen,
(man behöver sådant när man är en ny grupp som vill slå igenom)
sen ska jag och Tommy repa ihop oss till en grej, ja förlåt men jag vill vara lite hemlig, ni kommer att få veta senare, men just nu ligger vi lite lågt. Sen hinner jag förhoppningsvis hem till Mästerkockarna och kan få slappa lite innan det är dags för sängen och imorn tillbaka till jobbet igen!

Jag älskar att ha en ledig dag mitt i veckan, det går så snabbt då, imorn är det Tordag igen, sen Fredag och ÄNTLIGEN helg, det var ju Lördag nyss, men det läskiga med att det går så snabbt är att snart är det Februari liksom, VAD HÄNDE?? Det var ju Nyårsafton igår typ, MEN det sköna med det är att det då är sommar snart!

Åh jag LÄNGTAR tills jag får visa upp min (Läs DÅ snygga) snygga vältränade kropp, hihi!
Det ser faktiskt inte kört ut om man tittar på resultatet redan, den svullna magen är borta, jag vaknar upp med en platt mage, låren och rumpan börjar SAKTA men säkert bli taightare och armarna börjar forma sig till muskler, det är inte mycket, men för mig räcker det som sagt för att fortsätta med den livsstilen jag har, den klär mig bättre än min gamla så jag tror jag kör på den här. =)

I Söndags låg jag hemma och slappade i massor förutom när jag åkte iväg och gjorde den berömda storhandlingen inför veckan, men då älskling var med grabbarna och även då hade fotbollsrace så passade jag på att sen göra ingenting, kollade på Johnny English reborn, TROTS att man förstår att den inte alls skulle vara bra, men har jag sett första filmen så måste jag se andra och jag skrattade riktigt mycket men på typ 2 ställen, sen var filmen bara ett tidsfördriv, så har man ingenting att se på och vill se på film, då kan jag rekommendera denna filmen:

 

Igår var det ingenting bra på tv så vi passade på att kolla på en film och det blev den här och TROTS att jag inte gillar MMA, slagsmål och fightingfilmer så blev jag förvånad för den var bra och det var en ganska rörande film faktiskt. Denna rekommenderar jag starkt:

 

 

Ha en underbar dag nu vare sig du är ledig eller är på jobbet! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0