Dålig blogguppdatering!

Blä vad dålig jag har varit på att blogga den här veckan, men fokusen har som vanligt varit på träningen. Jag har kommit hem sent, tagit en dusch, ätit och sen gått och lagt mig.

Och hör och häpna....Min mage mår bättre och bättre, jag är inte alls svullen lika ofta och länge, jag kan gå på toa VARJE DAG och det gör inte lika ont om jag inte har taighta byxor.

Wiie...Det här känns som en helt ny värld för mig, eftersom jag för ca. 2 veckor sen höll på att ge upp och var otroligt deprimerad, jag tänkte bara negativt och trodde att det var så min vardag skulle se ut.
Men det är verkligen på väg åt rätt håll nu och jag har inte fått hjälp av någon läkare med tabletter eller något utan jag har bara fortsatt mitt nyårslöfte att träna och äta nyttigt och regelbundet, sen har jag tagit bort banan helt och även fibrer.

Så alla IBS människor där ute som känner att det är hopplöst och inte vet vad ni ska göra, RÖR på er och ät små, nyttiga portioner regelbundet!!! JAG VET nu att det hjälper! =)

Jag behövde alltså byta livsstil och nu när jag har gjort det, så är det så himla lätt och jag mår så bra av det, ja men träning har ju blivit en del av mitt liv nu, det är ett måste och har nästan blivit som ett beroende. =)

Jag ser däremot ingen skillnad på vågen, nej tyvärr går kilona uppåt och jag vill ju fettförbränna och gå ner i vikt och sen bygga muskler, men då jag förmodligen går upp i muskler snabbare eftersom jag gör både och, styrka och konditionsträning, så syns inte viktnedgången på vågen, men i spegeln ser jag resultat och det känns otroligt bra och för mig är det viktigast!

Trodde ju aldrig att jag skulle kunna känna såhär men nu när jag gör det så ÄLSKAR jag det. Dessutom ska jag vara smooking hot när det väl gäller och jag vägrar stå på en scen och känna mig överviktig, ur form eller i riktigt dålig form, dessutom kan jag inte det om jag ska konkurrera med alla andra snyggingar där ute, så nope ingen rast ingen ro för min del inte och det här är vad jag tycker och mina mål för mig själv och ingen annan.




Kolla in den här magen, den är så sjukt jävla snygg, jag har lagt upp den förr och gör det igen, strunta i klippet, det är någon besatt sak som lagt upp, men kolla in henne, snacka om inspiration!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0