Usch vilken värdelös dag!

Ja en riktig bajsdag om jag får säga vad jag tycker och det är ju min blogg så det får jag ju =)

Morgonen började med onödiga sms, som handlade om folk som jag trodde kunde bli nya vänner, men nope inte när det är på sandlåde nivå då hoppar jag av, det är jag för gammal för och drama har jag fått nog av, ja det var en liten grej som blev så mycket större då jag är en öppen, ärlig och rak människa och förväntar mig samma sak tillbaka, får jag inte det så får det va, ja men ärligt det är inget stort jag ber om, nej det borde vara en självklarhet. Men det är inte alla som har det där och det hade inte jag heller när jag var yngre, så jag klandrar inte dom inblandade, men jag vill inte ha dom personerna i mitt liv då!

Väl på jobbet flöt det på bra, TILLS....jag ska lämna ett bud som helt plötsligt bara är BORTA, spårlöst försvunnet, det är inte någonstans i bilen och jag vet precis vart jag har varit och vad jag hämtat och lämnat och det här kuvertet som är ganska stort och tungt har jag inte lämnat någonstans och det är inte i bilen och paniken steg när jag insåg att det var viktiga papper som inte fick komma i fel händer eller huvudtaget komma bort, ja men vad ska jag göra, det är ju inte här någonstans, vad kan jag göra, jo ägna min lunch till att åka runt på alla ställen jag har varit på och fråga om kuvertet möjligtvis hamnat där, kolla på alla stockholms gator om det ligger någonstans, ja ni fattar det är omöjligt, men då har jag iallafall gjort det och kan säga att det verkligen inte är någonstans, men så tillslut kommer jag på att där jag hade det sist träffade jag en gammal vän som åkte bakom mig när jag åkte därifrån, varav jag ringer honom och frågar om han möjligtvis såg att det låg något på mitt tak när jag åkte därifrån
(ibland kan man vara vimsig och stressad, så det är lätt hänt och det kan även hända den bästa)
och han säger - Ja men du när du säger det så såg jag något vitt kuvert som låg på gatan mitt i korsningen och jag blev överlycklig för då fick jag ett svar att okej jag var stressad, jag la det på taket, men vart är det nu då??? Och precis då ringer chefen och berättar att vi har hittat det, men Hallelujah, jag kan ha tur ibland, men usch vilken jobbig situation, vad pinsamt, det får ju inte hända, men hänt och gjort, vi hittade det och jag kunde leverera budet, men efter det var det inte lätt, jag kände mig så dum, så när jag slutade för dagen efter att ha fått jobba över så att jag missade mitt Streetpass som jag såg fram emot och en fika med underbara vänner som jag inte har träffat på länge så brast jag i gråt, jag orkade inte mer, det blev för mycket, så jag åkte hem och gjorde det som funkar väldigt bra när jag är ledsen, jag storstädade, tvättade och packade.

Sen kom min älskling hem och vi har bara slappat på soffan, kollat på The Voice och nu QX Gaygala, allt är klart och jag måste sova TYP NU för klockan ringer 4.30 imorn bitti, då jag ska vara på Östermalm klockan 6.15 för att sen åka till Ryssland med doktorn och Isse. Det kommer bli en lång dag och jag kommer vara helt slut på Söndag, men jag bytte min lediga Onsdag till Måndagen igen, så jag kan vara hemma och ladda om på Måndag!
Skönt!

Jag önskar er en härlig helg och jag lovar att blogga om jag orkar och kan under resan såklart!!
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0