Tufft beslut!

Nu har jag bestämt mig, jag ska inte sitta i en bil hela dagarna, hur kul jag än tycker att det är, mitt liv är för dyrbart och är jag för okoncentrerad eller har en dålig dag så påverkar det mitt körsätt, MEN jag älskar ju mitt jobb, ååå snacka om ett jobbigt beslut.
Men efter ett samtal med chefen idag så kände jag att det var lättare att bestämma mig, ja han är så stöttande och vill verkligen hjälpa mig, men vill ju självklart inte heller ha personal som känner sig osäker bakom ratten eller som bara jobbar för att man måste få ihop pengar.

Så vi bestämde tillsammans att jag ska börja leta efter ett nytt jobb aktivt men så fort jag är bra i nacken igen så ska jag komma tillbaka och jobba på tills jag hittar ett nytt, vilket jag hoppas att jag gör snart.

Jag vill ju ha ett butiksjobb och jag skulle älska att få jobba med skor, kläder, kosmetika, inredning, ett vanligt kassajobb i en matvarubutik, träning, hälsa, ja ni fattar, jag vill jobba i butik helt enkelt och det på sidan av musiken och tills jag har råd att utbilda mig till nagelteknolog.

Så idag sökte jag lite jobb och väntar nu på svar om jag får komma på intervju eller inte, jag ska söka lite fler imorn, men det är inte lätt i dagens läge.
Jag vill helst jobba på Gina Tricot, Belle Shoes eller H&M typ, men vi får se vilka svar jag får helt enkelt.

Det blev ingen träning idag, då älskling kom hem lite tidigare och själv inte hade någon träning, så vi passade på att åka och handla och sen hade vi bara slapp på soffan, skönt!
Så idag blev det min träningsfria dag den här veckan.

Imorn har jag tvättstuga, sen ska jag till gymet och vid 17 tiden ska jag träffa upp GI gänget i studion på vårat veckomöte som vi inte haft på länge. =)

När vi slappade så passade vi på att kolla på Tintin äntligen, vi har velat se den länge men den har inte kommit förens nu och den var väl sådär faktiskt, jag blev besviken och tyckte den var liiiite långdragen och så men otroligt bra gjord. Häftigt hur verkligt animerat kan se ut.

The Adventures of Tintin



Är inte alls trött med tanke på att jag idag sov länge och bara har vilat nacken hela dagen, men nu måste jag försöka sova, så...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0