Trevlig kväll&spontant uppträdande!

Igår mötte jag upp Tommy, Josefine och Olof på Vapiano Kungsholmen och vi åt gott och pratade, tyvärr valde jag en sallad som inte alls var rolig, jag skulle kanske ha hållt mig till min pasta med Scampi som jag alltid tar. ;)
När vi var klara åkte vi till Meeting Room som också ligger på Kungsholmen. där vi överraskade Katia med våran närvaro hennes showgrupp Diamanterna uppträdde.

Det var en härlig show och våran Katia är gryyym som alltid! Du borde livnära dig på show gumman om jag får säga vad jag tycker! <3

Isabelle som redan visste att vi skulle komma hade frågat innan om vi ville uppträda, men vi kände att vi bara ville vara åskådare denna kväll, men väl på plats blev vi sjukt taggade och inspirerade när vi tittade på showen, så varför inte, det är ju det vi älskar att göra så det kan man ju inte tacka nej till. Så lite småhärliga av den billiga alkoholen i baren så körde vi ett totalt spontant uppträdande med våran första låt Dance or Die.

Vassegoda! =)




Det var skitkul att uppträda och det var en grym publik och det jag gillade var att det var mest äldre där och det var många som kom fram efter och tyckte vi var jättebra.
Och jag som trodde att våran musik skulle skrämma bort dom äldre, men tydligen funkar den för alla, ME LIKE!

När showen var slut skjutsade vi hem Tommy&Olof (Josefine hade gått en stund innan) sen åkte vi hem och däckade. Jag har vaknat lite då och då inatt av att jag har varit törstig, men sen vaknade jag vid 10.30 när älskling gick upp, han har match i Västerås idag. Lycka till nu baby! Du är bäst!
Och nu sitter jag här och försöker piggna till!!

När älskling kommer hem ska vi åka till vårat favvohak Sushiköket och äta sen ska vi till Josefine på lite häng, hon har bjudit in ett gäng som sen ska gå ut, men vi har bestämt redan nu att vi ska dit men att vi går hem när dom ska ut, ja vi orkar faktiskt inte och plånboken tillåter inte riktigt det.
Dessutom ska vi på middag hemma hos Max mormor imorn så då måste man vara pigg.
Och jag ska egentligen inte alls dricka och festa just nu, men jag har insett att det är omöjligt för mig att inte leva livet, jag är en livsnjutare. =)


Tommy&Olof ;)


Världens snyggaste pojkvän Max&fina Jossan


Lilla jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0