Träningsfri vecka, INTE BRA!

Det var ett himla tjat om träningen tänker ni, men jag får liiiite lätt panik över att jag inte tränat en enda gång hittills och det är redan Torsdag imorn.
Jag hinner ju inte eller rättare sagt jag ORKAR inte, för när jag har varit klar på jobbet och allt fix&trix inför giggen i helgen så är ju jag helt slut och vill bara hem och ta det lugnt.

På Fredag förmiddag åker vi till Jönköping och på Lördag åker vi till Finland, så jag är borta HELA helgen och därför behövs saker och ting fixas. Men nu är iallafall pass och visum fixat så nästa vecka kan jag åka till Ryssland, skönt!
Ja nu kan jag stressa ner och glömma Ryssland sålänge och kan börja koncentrera mig på den här helgen istället. =)

Har precis målat naglarna och ska egentligen tona håret, för jag ser bokstavligt talat förjävlig ut nu, men Mästerkockarna slutade för en stund sen och nu vill jag bara gå och lägga mig, jag är verkligen helt slut, jag har ingen energi över alls. Men på allvar vad är det som händer, jag som har varit så pigg, tränat bra och känt mig frisk, men jag säger bara det, nästa vecka så är det träningen och alla viktiga mål som står på schemat igen, för så här kan jag inte känna mig. Blä!!!

Såg på löpsedeln idag att en snökanon är på väg???? Alltså det räcker, bort med skiten, ge mig vår, solsken, knoppar på träden och plusgrader, hur länge ska vi få stå ut med snön i år?

Har suttit i bilen och uppdaterat mig på lite Alban låtar idag och det finns en remix som vi gör ibland, den är verkligen skön, jag gillar ju alla Albans låtar, men dom har hängt med ett tag nu, så när man hör en remix så kan det ju bli så att man börjar gilla låten igen. =)

Vad tycker ni! Gillar ni originalet bättre eller ragga remixen?

 

Fick idag veta att jag ska lyssna in mig på denna låten inför helgen, haha jag som har sagt till dom som frågar att vi inte kör den låten, men där fick jag!!! =)

 

 

Älskar Albans klädstil och håret, ja hela kitet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0