Skönt pass på gymet igår!

Hade ett bra pass på gymet igår där jag sprang i 10 minuter (klarar inte mer just nu, men det kommer) sen körde jag triceps, biceps och mage och alla övningarna gick bra för nacken, men det är precis som att det onda försvinner när jag tränar och så fort jag bara sitter still som tex nu så gör det ont konstant. Jobbigt!

Fick min remiss till olika sjukgymnaster igår och jag ska ringa och boka tid för att komma igång så ska vi nog få ordning på den här lilla nacken ska ni se. =)

Det blev ingen tvättstuga igår då jag, Tommy, Olof och Josefine umgicks en stund efter studion, vi hade trevligt, satt och prata och bara va, sen kom älsklingen och vi skjutsade hem alla för att sen däcka hemma.
Så jag håller på och tvättar nu och ska städa, diska och sen ta mig till gymet, man kanske borde passa på att ta en promenad i detta fina väder. Är våren här för att stanna tror ni? HOPPAS!

Ikväll ska Johan och hans syster gå på Dirty Dancing musikalen och eftersom jag är hemma så frågade jag om Nelson fick komma och leka med mig och det fick han, så ikväll får jag träffa min lilla gris, ÄNTLIGEN! Ja jag har inte kunnat vara hundvakt på jättelänge då jag har haft fullt upp med träning och inte varit på humör för att gå upp tidigt och gå på en massa promenader som en hund behöver, så det var evigheter sen jag fick träffa Nelson och nu bara längtar jag tills han kommer hit min lilla bebis. MYS!

Nej nu ska jag sätta igång med min storstädning! Ha en underbar dag i solen! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0