Så ska det låta!

Ja det kan man verkligen säga om gårdagens program, det var Galenskaparna som var med och tävlade och här snackar vi riktig klass, dom är verkligen grymma på att sjunga.
Jag blev så glad, då jag tittade mycket på dom när jag var liten. Och som sagt jag blev imponerad över deras kunskap och sång!
Kan ibland tycka att det är fel artister som är med och som bara är med för att visa upp sig och bräcka varandra, det är så tråkigt då jag tycker det är ett underhållningsprogram, men igår var det klass på riktigt!
Någon som såg programmet???? =)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag såg det! Det var jätte bra!! Kram gumman å hälsa mannen

2012-02-13 @ 16:08:49
URL: http://elsadolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0