Mitt liv är som en berg och dalbana, UPP&NER hela tiden!

Sorry jag har varit dålig på att skriva igen, men jag är tyvärr hemma fortfarande, då min nacke gör ont och jag inte känner mig kapabel att sitta i en bil där man behöver kunna röra på huvudet och vara alert. Och jag har inte haft ork eller något kul att skriva om, därav min tystnad.

Jag hatar att varje gång allt går bra och jag ser ljuset så händer något som gör att jag tappar allt, som nu, jag kan inte gå till jobbet, jag förlorar pengar och får lite lätt panik för jag vet inte när jag blir bra igen, men jag hoppas det bara är något tillfälligt och att jag nästa vecka mår bra igen och kan köra stenhårt. Men som vanligt så är det som en berg och dalbana, upp, ner och runt. =(

Igår tränade jag ben, mage och kondis utan att anstränga nacken tillsammans med Josefine, det var ett bra pass och skönt att vi peppade varandra så att vi kom till gymet, tack sötis för det!
Idag har jag skön träningsvärk och ska ta mig till gymet idag igen, ja jag ska verkligen försöka träna varje dag i 2 veckor nu, självklart med en vilodag, men jag måste köra hårt.
Kan dock inte gå på mina vanliga danspass där jag slänger med huvudet, det tillåter inte nacken, men jag kan som sagt träna andra saker och kondisen är viktigast. Tur det, annars hade jag blivit knäpp!

Igår kollade vi på en film, den var bra! Jag kan rekommendera den men som jag brukar säga, en regnig dag på soffan så funkar den bra.

Seeking Justice



Idag är det fettisdagen och idag ska man äta semlor och jag tänkte faktiskt unna mig en semla denna dag då jag älskar semlor, men bara en. =)

Ha en bra Tisdag alla härliga!
Kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0