Melodifestivalen deltävling 3 i Leksand!

Jag har inte kunnat se någon deltävling än då jag varit ute och giggat med doktorn och sen inte orkat kolla på repriserna, jag kommer inte heller kunna se deltävling 3 i Leksand i helgen då jag kommer att vara i Tyskland med doktorn, men jag kommer verkligen att titta på ett nummer när jag kommer hem och det är dessa begåvade tjejers nummer!



Dom är så jäkla grymma, snygga och har verkligen utstrålning, jag ser fram emot att få se reprisen och jag hoppas att ni alla RÖSTAR som fan på bidrag nr.4 - Just a little bit med Love Generation.
Om ni tvivlar så tycker jag att ni ska lyssna på detta klipp och njuta.



Rysningar eller vad!

Lycka till nu tjejer och kick some mutha fucking ass!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0