Klantarsle!

Ja klantig som man är så halkade jag när jag var på väg hem från Tommy och Olof och slog i armbågen, höften och det gjorde inte så att varken ryggen eller nacken känns bättre.
AAAAHHHHHH!!!! Jag orkar inte med mig själv, försöker jag ta livet av mig själv eller vad är grejen?



Ska hoppa i säng nu och hoppas på att få sova inatt, ja jag har sovit typ 30minuter inatt, varför? I don´t know men det var verkligen omöjligt att somna, jag bara kollade på klockan och blev mer och mer stressad. Men inatt ska jag sova iallafall, annars har jag sovmorgon imorn. SKÖÖÖÖNT!

Hoppas ni har haft en bra dag och att solen har varit varm och härlig mot er, nu håller vi tummarna för att det fortsätter vara vår och att snön har fallit för sista gången nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0