Jaha då var det dax igen!

Är på väg för att möta upp doktorn och dansarna för en sista tripp till Tyskland, sen har jag inget mer inbokat just nu, skönt då man blir ganska trött av att flänga runt och jag saknar mina helger i Sverige med nära och kära.

Igår kom min fina syster och prinsessan Lilly hem till oss och vi beställde pizza och bara slappade på soffan, sen kom älskling hem från träningen och när syster hade åkt satte vi på en film, som faktiskt var helt ok för att vara en skräckfilm, jag som gillar den typen av filmer blev underhållen iallafall.
Den heter Grave Encouters och då jag skriver från Ipaden så kan jag inte lägga upp en trailer
(jag har inte kommit på hur man gör om det nu är så att man kan det)
Men kolla in den om ni gillar filmer som Paranormal Activity och Blair witch project.

Har inget speciellt att skriva, så jag slutar här men om jag har tillgång till internet så försöker jag skriva från Tyskland ikväll annars får jag skriva ett inlägg imorn när jag kommer hem igen. Hoppas ni får en underbar helg och GLÖM nu inte att rösta på Love Generation ikväll, bidrag nr.4 - Just à Little bit, om ni inte gillar det så får ni gärna ringa och rösta en gång åt mig istället, då jag inte kan det! Ni kommer vara bäst tjejer, break à leg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0