Ja vad ska man säga!

Jag vet inte vart jag ska börja, men just nu verkar jag ha otur, jag är förvirrad, trött och ja allt bara går åt skogen just nu, eller inte allt, men det mesta.

Jag berättade ju förra veckan om budet som jag la på taket, men som försvann och sen som tur var hittades. Efter det har jag sen tappat bort mitt Satskort, mitt tankkort och Espresso House kort, ja det har bara spårlöst försvunnit, trots att jag minns att jag la det hemma i byrålådan i hallen. Men nope det är borta, bara poff borta.

Och igår hade jag konstant huvudvärk och ont i nacken och kände att jag inte borde sitta i en bil då min koncentration inte alls var där den skulle, jag kände på mig att något skulle hända om jag var kvar på jobbet, men jag tänkte att jag laddar om på lunchen.
A jo tjena, när jag var på väg till Bredäng med mina sista bud innan lunchen så krockade jag med en bil som låg framför och som hade bromsat, men som jag inte märkte då jag kollade på bilen som kom från vänster och när bilen från vänster hade åkt så bara gasade jag utan att titta framåt, då jag trodde bilen framför hade åkt för längesen, men så fel man kan ha. För den hade ju självklart också stannat. Ut kommer två kvinnor och en liten tjej, jag fick panik och frågade minst 5 gånger om hon mådde bra och enligt kvinnorna var allting bra, men bilarna hade fått skador och jag med min känsliga nacke som tittade åt vänster medans jag slog i deras bil, kände att det var spänt och blev stel och fick ondare än vad jag hade haft hela dagen.  Så typiskt, så jag åkte hem, arg, besviken och ledsen över att jag krockat och jag kände att det får räcka nu med klantigheter och otur.

Är hemma idag och imorn och laddar om, ja nästa vecka ska jag vara tillbaka och mer koncentrerad än någonsin. Det räcker nu liksom.

Nästa vecka är det hårdkörning, det blir gymet två gånger om dagen, styrka och kondition, inga kolhydrater och en massa rep med Tommy, då vi har en deadline om 2 veckor där vi behöver vara i den bästa form vi kan, ja jag kan inte säga mer än så tyvärr, men jag behöver än en gång allt stöd jag kan få av nära och kära och jag ska inte dricka, äta onyttigt, festa eller göra någonting annat än att jobba, äta bra, nyttigt och träna mycket i 2 veckors tid och jag behöver all sömn jag kan få. Det ska bli kul och spännande att se hur bra form jag kan bli i på 2 veckor med hårdkörning.
Önska mig lycka till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0