Herregud, vart ska jag börja???

Okej jag börjar med Tysklandsgigget, det har gått jättebra, det var ett jäkla drag på tyskarna, men jag ligger hemma och är ganska bakis dock, då det blev fest efter gigget, men trevligt hade vi!

Och det som gjorde mig glad och hoppfull, var att det var rena rama VÅREN i Tyskland, JAA typ 10 plusgrader, sol, INGEN snö och jag bara kände hur jag längtade tills den efterlängtade våren kommer lysa upp våran vardag igen!! Men det är nog inte lång tid kvar nu, eller vad tror ni? Vi får hoppas och hålla tummarna så kommer den nog.

Älskling är på träning ute på Bosön och när han kommer hem så ska jag pussa sönder honom, min fina älskling.

Imorn är jag ledig och ska ringa och boka en tid hos läkaren då jag fortfarande har ont i nacken och i vissa lägen gör det såååå ont så jag är lite orolig över att krocken i Onsdags gjorde min wiphlash ännu sämre, men jag hoppas bara att det är något tillfälligt. För sjukskrivning är det sista jag skulle behöva just nu.
Sen ska jag träna (förhoppningsvis tillsammans med fina Josefine) och slutligen träffa upp Tommy för lite planering, fix och trix.

Är så trött så jag vet knappt vad jag skriver, haha jag skriver mer imorn istället!
Ha en fortsatt trevlig Söndag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0