En härlig helg med fina vänner!

Ja helgen har varit trevlig med fina vänner och festligheter.
I Lördags hade ju älskling match och dom vann, ja alla träningsmatcher hittills har dom tagit hem nu, grymt ju! Och älskling har spelat alla matcher dessutom och jag känner på mig att det här nya laget kan vara det rätta för min älskling just nu! =)

När Max kom hem efter matchen åkte vi och mötte Olof och Tommy på Sushiköket och åt god sushi, alltså jag älskar det där stället, jag vet inte hur ofta vi äter där, men väldigt ofta, det är oftast lång väntetid och det kostar lite mer än andra ställen, men det är det sååååå värt! ;)

När vi var klara gick vi upp till Josefine som hade lite förfest innan hela gänget skulle gå ut, det var kul att få träffa lite nytt folk och vi hade trevligt.
Jag, Tommy och Olof kollade in festivalen emellanåt och jag tycker helt klart att Danny gick till final var det RÄTTA, men jag hade också velat ha Charlotte dit för JAG tycker hon bjöd på show och låten fastnade, men det är inte mycket som har blivit rätt i årets festival, förutom Danny, Looren och David, sen finns det så mycket att snacka om men det tänker jag inte ge mig in på, för jag kan hålla på i evigheter, utan nu hoppas jag att Danny eller Looren tar hem skiten och då jag, Tommy, Olof och Max ska se finalen på plats får vi hoppas att det blir så, ja för om Ranelid tar hem skiten så kommer jag bli tokig ;)

Vid 23.30 drog gänget ut och vi åkte hem och vi vaknade sent på Söndagen och bara tog det lugnt innan det var dags att göra oss iordning för att äta middag med Max mormor och Staffan, vi var där vid 18 tiden och bjöds på en massa mys och sååååå god mat så jag hade jätteont i magen när vi kom hem men det var det värt! ;)

Idag är det Måndag och jag har sovit ut, men jag vaknade imorse när älskling gick vid 7.30 och kunde inte somna om, så jag kollade på The Voice, men sen somnade jag om och vaknade 11.30, så nu är jag uppe, har ätit frukost, en enkel men god sådan!

Lingongrova med lätta och kalkonfile på, ekologisk juice och lätt kesella med hallon..Mums!


Och ska när jag har skrivit färdigt det här inlägget promenera till Alvik och styrketräna på gymet, sen gå tillbaka, ta en dusch och göra mig iordning för nästa pass, med Tommy och Celina, jag LÄNGTAR! Vi ska få lära oss ny koreografi och det ska bli skitkul, men jag hoppas bara att nacken min pallar!

Imorn är det dags för första passet på Hemköp, det ska bli kul att börja nytt faktiskt! =) Men alltid lika nervöst med nya intryck m.m.

Bjuder på lite bilder från Lördagen! =)


Jag&söta Sofia (som jag oxå har lärt känna genom min fina Maria)


Olof, som älskar att vara med på bild! (jag hade ingen bättre tyvärr än den här suddiga)


Max (finaste pojkvännen)


Josefine&Tommy


Jag&Världens bästa!

Nej nu måste jag skynda mig, så jag hinner göra allt jag behöver innan repet! =)
Ha en underbar dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0