Det gick snabbt!

Wiiie jag fick jobbet och dom vill att jag ska börja redan nu på Tisdag, men jag måste först se till att det funkar med Ryska Posten, då jag behöver jobba där lite till eftersom jag gärna vill ha en lön i Mars också, men eftersom jag har världens bästa chef på Ryssen så tror inte jag att det är något problem. Jag får se hur vi får ihop det, det får helt enkelt chefen bestämma.

Vad är det då för jobb? Jo jag ska börja i kassan på Hemköp vid Rålambsvägen, typ 5min med buss hemifrån, så skönt. Jag kommer jobba i kassan men också hoppa in extra i delikatessen, det är inte min cup of thee egentligen, men jag behöver jobb och jag som har blivit mer matintresserad kanske tycker det är kul nu, jag får helt enkelt testa. Och som sagt jag måste börja spara till min nagelutbildning nu så det är bara att jobba, jobba, jobba.

Fortsättning följer...

Har precis varit på gymet och cyklat, sprungit och sen tränat biceps, triceps och magen igen, jag är helt slut men det var skönt. Ska snart göra mig iordning för att sen åka iväg och äta middag med Josefine, Tommy och Olof på Vapiano, så får vi se vart kvällen bär av.

Hoppas ni får en underbar helg allihopa! Ta hand om er!
Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0