Dålig karaktär!

Ja jag har verkligen dålig karaktär!
2012 började ju som ni vet grymt, med träning 6-7ggr i veckan, regelbunden och nyttig mat, magen blev bättre och jag gick ner 4,5kg, MEN så kom förra veckan då jag var tvungen att fixa grejer direkt efter jobbet inför giggen med doktorn som var i helgen och det som nu kommer på Lördag, därav missade jag mina favoritpass och när jag väl var klar var det dags för mat och sen sängen.
Så hela förra veckan blev som den blev, INGEN träning, dåliga tider, vanlig mat och ibland ingen mat alls
.
Så jag sa till mig själv, jag får tillåta en vilovecka, men på Måndag kör jag igen.

Så kom Måndagen, ja jag bytte ju min lediga Onsdag till Måndagen istället eftersom jag var helt slut efter helgen med doktorn, så det blev ju vila hela den dagen, sen kom Tisdagen, då jag hostade som en galning på dagen och fortfarande var snorig, så vågade jag inte riskera att träna och bli sjuk inför helgen, så jag bestämde mig för att helt enkelt vila igen, så får vi se hur jag känner mig i slutet av veckan.
Jag blir lätt sjuk så jag vågar verkligen inte träna när jag är krasslig, men alltså man kan ju fortsätta äta bra och så, nej jag går tillbaka till mina gamla vanor och skiter i allt, så jävla dålig karaktär som man har.

Jag ska inte skylla på något, jag kan bara säga hur jag känner och tänker och just nu är jag inte mig själv, allt började så bra, men det här vädret och årstiden gör mig deprimerad, inte över något speciellt utan jag blir bara allmänt trött.

Jag känner mig grå just nu, jag är trött JÄMT trots bra sömn, är snorig, har dålig och torr hy, ingen energi till något, har inget tålamod och bryter ihop för minsta lilla, ja jag är bara ett vrak just nu och tyvärr är jag inte som många andra som kan träna och så för att bli piggare och gladare, nej orkar jag inte så orkar jag inte, jag måste få ta min paus och köra när jag verkligen vill och det är det jag kallar dålig karaktär, ja istället för att bara kämpa på, men men efter Fredag så har jag kanske inte något val ens, å jag kan inte berätta varför just nu, men fortsättning följer....!!
(Tro inte att jag skiter i ALLT, för jag försöker ändå äta nyttigt och alla mål som man ska och jag dricker fortfarande ingen läsk och har inte gjort sen innan Nyår, men det tänket jag hade för 1 1/2 vecka sen har jag inte just nu)

Är hemma på lunch just nu och ska snart tillbaka, sen efter jobbet tänker jag åka hem, sätta på mig Zipperalen och baka semlor, jag ÄLSKAR semlor och hittade ett recept som är liiiiite mindre onyttigt än det vanliga receptet, så jag tänkte göra det ikväll!! =)
Lägger upp resultatet sen, ha en bra dag nu!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du fixar det!!

Jag känner likadant. Ta den tid du behöver, för stressar du kommer det inte att bli kul.

Håller på dig!

Nu blev jag nyfiken om din fredagsnyhet.. :)

Puss fina och håll ut!!

2012-02-09 @ 10:04:47
URL: http://mariacajdert.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0