Borta bra men hemma BÄST!

Jag har insett att jag verkligen trivs hemma, det är nästan så att jag får ångest över att behöva åka hemifrån, haha! Först för att behöva lämna min älskling och sen för att jag älskar mina helger hemma, först Fredagsmys med älskling, sen vet man aldrig vad Lördagen bjuder på men hade jag kunnat vara hemma den här helgen så hade jag självklart bjudit hit våra vänner, så hade det blivit Melodifestivalen för hela slanten. Sen våran storhandling och myskväll på Söndagar, ja nu har jag ju varit borta hela helgen och var helt slut igår när jag kom hem så ingenting blev gjort.

Men jag bytte min lediga Onsdag till idag istället då jag inte sovit bra alls i helgen och kände att jag behövde göra det idag. Dessutom är min älskling hemma och är sjuk så jag tänkte jag ska ta hand om honom lite, ja utan att själv bli mer snorig än vad jag är.

Har tvättstugan just nu och ska snart göra frukost/lunch, sen ska jag få tillbaka min bil idag så den måste tankas och tvättas och jag behöver handla inför veckan. Sen ska jag äntligen på Streetdance kl.18.30 på SATS idag. Så jag har en del att göra idag ändå.

Ja nu börjar träningen igen, för det blev en vilovecka förra veckan, det är inte ok, men så kan det bli ibland och huvudsaken är att det inte är av lathet utan nu fanns inte tiden helt enkelt.

Så hur gick gigget i Finland? =)
Det gick jättebra, det var mycket folk och bra drag. Och när vi var klara tog vi några glas öl och jag och Litho (som är en vän och gammal danslärare till mig) satt och pratade om allt inom musiken och dansen. Jättetrevlig avslutning.
Dagen efter åkte vi vid 10.30, denna helvetes bilresa till flygplatsen, så vid 17.00 landade vi på Bromma flygplats, världens bästa kom och hämtade mig och det var underbart att komma hem.
Väl hemma åt vi tacos och mös en stund på soffan, sen däckade jag och sov gott hela natten lång.

Det blev inte alls mycket kort från helgen, jag glömde ta med en liten väska att ha när jag inte var på hotellrummet så jag lämnade allt och ville inte släpa på min kamera eller Iphone.

Men vassegoda jag bjuder på det jag har! ;)


Reseoutfit och lilla packningen!

Litho

Isse&Alban



Självklart lite egopics ;)





Isse (Kunde inte vända på bilden av ngn konstig anledning)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0