Äntligen ska barret fixas!

Imorn börjar jag som sagt jobba på Hemköp och det ska bli kul, jag kommer jobba 10-16 första dagen sen får vi se, ska som sagt lära mig Delikatessen först sen får vi se när jag äntligen får sitta i kassan!

När jag slutar imorn ska jag direkt till FOM och få hjälp med håret av Fredrik
(Maxs grymma bror som äger en frisörsalong tillsammans med sin sambo)
Jag ska äntligen få håret fixat, då det är såååå slitet och jag inte har någon frisyr alls längre och jag har också bestämt mig för att klippa lugg igen då jag är så trött på att håret bara hänger.

Det kommer bli något i det här stuket, så får vi se vad mitt hår klarar av och vad Fredrik hittar på.



Den här luggen kanske?


Eller den här?


Den här färgen skulle vara klockren, men tror det kan bli svårt, mitt hår vill inte riktigt ta åt sig färger som andra ;)


Dom här färgerna, lila och rött vill jag helst ha, men det kan nog bli svårt!

Vad tycker ni? =)

Idag var vi på Lidingö och fick ny koreografi av våran grymma koreograf Celina, lilla Martin var med, sötnosen och han fick posera med Glorious Inc



Å  självklart med sin mamma =)


Nej nu ska jag kolla på Oscarsgalan innan det är dags att nanna!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0