Allt rullar på!

Har jobbat 2 dagar på Hemköp nu i Delikatessen och det har gått bra. Jag måste faktiskt säga att det har varit kul, MEN jag får ont i ryggen och nacken tyvärr, men det är så värdelösa golv och jag tänker faktiskt inte köpa dyra, men BRA skor för 6 pass, för sen ska jag ju jobba i kassan. Och även om jag vill så känner jag att jag inte kommer kunna jobba i delin med min kropp. Men det är ju kassan jag är anställd för så det ska nog inte vara någon fara.
Börjar där nästa vecka och jag har redan fått en massa tider i Mars, så det känns bra och dom verkar nöjda. Dessutom gillar jag folket, sen finns det ALLTID olika grupper, vissa gillar man inte, en del märker man inte av och vissa älskar man! Men det återstår att se, just nu har jag bara BRA VIBBAR av plejset! =)
Jag känner mig välkommen.

Har tvättstugan imorn och sen jobbar jag 16-21.30, jag ska stänga och lära mig det, men jag tror dock att jag ska göra det ensam direkt, haha om dom inte har satt in någon som ska hjälpa mig förstås, såg bara mig på schemat! Hihi! Kommer inte vara något problem isåfall, jag fixar!

Vi har kollat på lite film och har sett:

Tower Heist som i mitt tycke var helt meningslös TROTS många bra skådespelare/skådespelerskor!



Moneyball

En riktigt bra film och Pitten ser otroligt frsäch och bra ut! Rekommenderar starkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0