Update fortsättning!

I Lördags vaknade vi vid 10 tiden och jag var TRÖTT men inte så farligt bakis, som sagt mest trött, men det var bara att ta sig upp och gå till jobbet, sagt och gjort och ganska pigg såg man väl ändå ut ;)
 
 
Dagen och kvällen på jobbet kändes lång men tillslut fick jag komma hem, väl hemma mös vi med lite gott och kollade på SYTYCD innan vi somnade gott.
 
Vilket var skönt då det var dags för jobb 12-21 på Söndagen igen, men en vän kände sig hängig så jag tog hennes timme och jobbade till 22.30 istället, ja jag kände att jag mådde ganska bra och då får man helt enkelt passa på och dessutom ställer man ju självklart upp om man kan.
 
Trots att jag kom hem sent så satte vi på en film och mös en kväll till på soffan, vårat soffmys kan ju vara det bästa jag vet ;)
Det blev den här filmen:
 
 Friends with kids - en perfekt Söndagsrulle, rolig charm och bra.
 
 
Och apropå film så såg jag den här i veckan:
 
Bel Ami - En riktigt bra film, charmig och ja mysig!
 
 
NU är helgen över och det är Måndag, en ny vecka med nya möjligheter och veckan har börjat perfekt, jag har känt mig PIGG och på bättre humör idag, det var längesen ska ni veta, ja det känns bara som att jag ser framåt nu, det som har varit
(det dåliga)
är inte intressant längre, det ska inte få mig att må dåligt, utan nu är det bara en massa härligheter på G och jag ska bara njuta och följa med.
 
Jobbade 12-21 även idag och ÄNTLIGEN  var det mycket att göra, jag älskar ju stressen och vill verkligen slita för pengarna så idag var det kul och så pigg på det, ja ni förstår en härlig dag helt enkelt.
Dessutom var jag riktigt duktig imorse, ja jag gick upp vid 7.45, åt en liten fukost, klädde på mig och åkte till gymet där jag styrketränade biceps, triceps och rygg för att sen promenera hem i nästan 50 min ca. 5km, duktigt va?!?!
 
Ja det är såhär det kommer fortsätta nu, jag äter inte rätt eller är stenhård med kosten, men träningen ska jag vara hård med, för det är som sagt inte långt kvar innan jag ska i taighta snygga kläder som jag gärna vill se fierce ut i ;)
Så imorn jobbar jag 9-18 och ska sen på ett Zumbapass kl.18.30, det ska bli skönt att få skaka lite rumpa faktiskt ;)
Nej nu måste vi sova här så natti och sov gott!
 
Bjuder på en ny bild på oss från Glorious Inc och glöm nu inte att gå in på facebook och gilla vår sida!
 
 
 
1/10 släpper vi vår tredje singel, så håll utkik! =)
 
 
Vill man ha en idolbild på oss så kommer dom här ;)
 
 
 
KÄRLEK
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0