The White One resultatet!

Jag har precis kommit hem efter att ha jobbat 15-21, innan det slappade jag hemma tidigare idag med älskling som fick gå hem från jobbet pga det härliga regnet, lite svårt att måla när regnet öser ner ;)
Sen tog jag en skön men kvav promenix till jobbet.
Och idag var det helt dött, men kan det vara så att typ alla är på semester utomlands istället för att vara här hemma i detta skitväder?????
Ja jag tror det och jag klandrar dom inte alls isåfall ;)
 
Nu till något annat, jag skulle ju lägga upp resultat idag på mina tänder och ögonfransar då jag använder The White One - tandblekningstandkräm, munspray och ögonfransnäring, men efter att jag tog bilder på fransarna så tycker jag inte att jag ser så stor skillnad än, jo när jag har satt på mascara så känns det som att dom är lite längre, men inte tillräckligt mycket för att lägga upp bilder, så jag kör på i några dagar till, så får vi se när man ser skillnad, jag hade ju som sagt ganska långa fransar innan så det kanske tar lite längre tid för mig ;)
 
Samma sak med tänderna, MEN vi båda
(jag och min pojkvän som också använder det)
tycker att det känns som att tänderna ser lite mer polerade ut så vi gillart =)
Och jag rekommenderar er verkligen att gå in på The White One och kolla in deras grejer.
 
Vi klickade hem en till blue light, 2 munspray
(då den jag har typ redan är slut, den används flitigt)
och en till tandkräm
(den börjar också ta slut)
idag, så nu jäklar!!
Fortsättning följer helt enkelt.... =)
 
Nu ska vi dricka ett glas rose och kolla på en film innan det är läggdags.
Bytte pass imorn så jag jobbar 9-18, sen får vi se vad kvällen har att bjuda på =)
 
Ha en trevlig helg allihopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0