The White one - Ilash!

Bättre sent än aldrig, haha ja då jag skrev om paketet som kom förra veckan, men inte avslöjade vart det kom ifrån!
Det var iallafall från The White One, min ögonfransnäring och tandblekningsgrejer =) Jeij!
 
 
Har tagit före bilder och tänkte först när det gått 7 dagar
(nu har jag hållt på med det i 5dagar)
ta nya bilder för att se om det har hänt något och sen igen när jag har använt det i 14 dagar.
 
Jag har lagt på det varje kväll på roten till fransarna sen i Torsdags
(eller ja jag missade faktiskt en kväll)
så på Fredag kommer det upp lite bilder på resultatet! =)
 
Ett råd är att blinka snabbt när det ligger på för att sen blunda en stund medans det torkar, för det är inte skönt att få in i ögonen ;)
 
Sen har vi även använt Tandblekningskrämen varje morgon och kväll och det smakar tyvärr inte så jättegott, eller Max
(min pojkvän för er som inte vet)
tycker det, men det är någonting i smaken som jag inte gillar, men vill man va fin så får man lida pin.
Efter tandborstningen på kvällen har vi tagit munsprayen och sen använt blue light lampan i ca. 10-15min.
 
Tycker mig redan nu se resultat men jag kanske inbillar mig ;)
 
Har även tagit före bild på tänderna och tänkte lägga upp före och efter på Torsdag.
Munsprayen är jättebra om man bara vill fräscha upp andedräkten lite på jobbet, efter maten, om du röker eller snusar, ja jag gillar den, men eftersom Max också gillar den så kommer jag behöva klicka hem fler snart ;)
 
Fortsättning följer på Fredag....
Vill ni gå in och kolla och unnar er att klicka hem lite grejer så går ni in HÄR och vill ni hålla koll på erbjudanden och info från The White One så går ni in på deras facebook sida HÄR eller HÄR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0