The White One efter 14 dagar!

I förrgår fick vi hem mer tandkräm och munspray från The White One och jag måste säga att jag tycker att det hjälper, tänk då vad blekningspennan kommer göra med tänderna! ;)
Så den ska jag införskaffa nästa gång tänkte jag.
 
Här kommer lite bilder, inte världens bästa
(dom blir lite suddiga när man vänder Iphonen och tar på sig själv)
men innan var jag typ en tvåa och nu tycker jag nog mer att det lutar mot en etta, vad tycker ni?
 
FÖRE - första dagen
 
EFTER - 14dagar med Tandkrämsblekning, munspray och blue light
 
Ögonfransnäringen har inte gett sååå mycket resultat som man hade önskat och det antagligen för att jag redan hade ganska långa, fransar innan, så det tar kanske längre tid eller så blir resultatet mindre synligt, men jag lägger upp lite bilder så får ni helt enkelt avgöra det själva.
 
Ni måste vara snälla, jag är inte så lycklig över att lägga upp bilder på mitt osminkade, slitna
(läs med påsar under ögonen)
ansikte, haha! Det var längesen jag unnade mitt ansikte lite lyx nu ;)
 
FÖRE - första dagen
 
 
EFTER - 7dagar med Ilash
 
EFTER - 14 dagar med Ilash
 
 
Men jag fortsätter, för jag är nöjd med produkterna och vill ni kolla in sidan och klicka hem något till er själva så går ni in HÄR!
 
Nu ska jag städa och göra mig iordning för ett möte med Tommy, storhandling med älskling och senare träning med Tommy! =)
Svanskotan är bättre, men gör fortfarande ont trots mitt kiropraktorbesök igår
(han var verkligen grym)
men jag behöver stretcha och träna så mitt bäcken och höfter får komma igång, för just nu är dom stela oc hade låst sig, därav smärtan.
 
Men trots det går jag tillbaka till jobbet imorn, jag måste ju få in pengar också ;)
Ha en bra dag nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0