Planering!

Skrev ett långt inlägg om helt onödiga saker och det blev lite otrevligt, ja jag fick skriva av mig lite, men jag bestämde mig dock för att ta mitt förnuft till fånga och strunta i att publicera det så nu sätter jag PUNKT där på riktigt.
 
Blev såklart ingen träning, men det var inte pga av att jag var lat, nej Tommy kom över och vi planerade lite SNABBT
(haha det blev väl egentligen ingen planering utan vi träffades mest, ja man måste ju passa på när man kan, för vi båda jobbar ju som tokar så det blir lite svårt nu för tiden)
men nu har han åkt hem och jag sitter här och gör ingenting, SKÖNT!
Tänkte mysa ner mig i sängen snart och kolla på en film och vänta på att min älskling kommer hem.
 
Imorgon kör jag 15-21 och idag fick jag faktiskt gå hem redan kl.15 istället för 20 så jag passade på att tvätta och diska lite, ja sånt som man typ inte hinner eller orkar med nu när man jobbar hela tiden och som sagt jag borde ha försökt hinna med ett pass på gymet idag också
(det har varit slarv med det dom senaste dagarna, fy skäms)
men nej idag blev det slapp slapp slapp!
 
Måste förresten bara lägga upp trailers på två filmer jag bara ska se!
 
Magic Mike - PÅ allvar jag tror jag kommer dö, Channing och Matthew plus andra bonussnyggingar i en och samma film som strippor, JA TACK! Haha!

 
Paranormal Activity 4 - Här dööör jag på ett hel annat sätt! ;)
 
 
 Bjuder även idag på lite sanna ord!
 
 
Ha det bäst nu!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0