Paniiiik!!!

Ja igår fick jag verkligen panik, många av er undrar varför och det gör mig superglad, men såhär är det, man kan dölja mycket med kläder och det är precis så det funkar för mig just nu, men trooo mig kläderna sitter TAIGHT och jag med min problem mage får gå med uppknäppt
(ja den svullnar upp när jag har ätit, men det kan dock försvinna helt då och då, ja jag behöver inte vara svullen dygnet runt som förut eftersom jag rör på mig)
och känner mig allmänt fläbbig
(och glöm nu inte att jag pratar om mig själv och min kropp hur jag vill se ut, inte hur någon annan ska se ut)
och det är ingen rolig känsla, speciellt inte när vi ska spela in våran musikvideo den 9 September till våran tredje singel som släpps den 1 oktober, japp det är alltså det jag har menat när jag har pratat om det här med att bli fit och bla bla bla, ja det jag inte har klarat av att uppnå helt enkelt, så igår när jag fick första outfiten till videon och såg mig själv i spegeln så fick jag PANIIIIK, det såg för jävligt ut och ja det var hemskt att se min spegelbild, så jag måste helt enkelt agera snabbt och nu kommer jag göra något som jag inte vill egentligen, men som jag vet funkar och jag kommer självklart inte hålla på så efter inspelningen utan då kommer jag gå tillbaka till regelbunden och bra kost och träning.
 
Drömmer nämligen om att se ut som för ca. 4 år sen, jag älskar mina armar på dom här bilderna, tänk er dom med muskler på också, haha! Knäppa jag! ;)
 

 
 
Jag kommer skippa alla kolhydrater, dåligt fett och dåligt socker men ändå träna och det är som sagt inte alls bra för kroppen, den behöver lite kolhydrater när man tränar hårt, men iom att det är en kort period så får det bli såhär.
 
Så idag är det dag ett och det har gått bra men jag blev trött och lite knasig mot eftermiddagen på jobbet, men eftersom jag ligger i sängen och snart ska sova så har jag klarat av dag ett, JIPPI!! Haha! ;)
 
Dagens träning och intag:
 
Innan PW - En heat tablett och kaffe med lättmjölk
 
Snabb PW 6,86 km i 55min
 
Efter PW - Ett glas lättmjölk, ett äpple och ett ägg
 
Innan PW - En banan
 
Snabb PW på 5,54km i 48min
 
Efter PW/lunch - En banan, naturdiet shake och ett ägg
 
Större mellanmål då jag var hungrig - Sallad
 
Mellanmål - Nektarin
 
Middag - Kräftor
 
Kvällsmål - Jordgubbar med lättmjölk
 
Mums
 
Ja det verkar som att jag enda jag har gjort idag är att ha ätit massor, men eftersom det typ bara är frukt och protein så har jag som sagt känt mig hungrig lätt och varit trött, men frukt och protein är gott så detta ska nog gå.
Ja jag vet frukt innehåller socker, men jag tror på det att frukt och grönsaker kan bara vara bra för kroppen, det är en massa vitaminer och nyttigt, men däremot så är vit frukt sämre än tex nektariner, apelsiner, ja ni fattar,
(det lärde min älskling mig)
så jag får försöka äta mer av det helt enkelt ;)

Önska mig lycka till att nå mitt mål på så kort tid!
Kärlek
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0