Naglar!

Jag har verkligen mått dåligt ärligt talat över hur mina naglar ser ut just nu, ja dom skivar sig, går av, är korta och mina händer ser hemska ut och det blir inte bättre när man sitter i kassan precis ;)
 
MEN nu ska jag ÄNTLIGEN fixa dom igen, på FREDAG, wiiiieeeee....Och denna gången ska jag testa en ny nageltjej
(min grymma vän och koreograf Celina Ryden)
då jag ska sitta modell åt henne, Celina vill testa sig på att göra spetsiga naglar, japp såkallade stiletto naglar, om ni inte vet vad det är så ser dom ut såhär:
 
 
 
Dom här sista är ju klockrena men KANSKE liiiite för långa för att sitta i kassan med ;)
(Bilderna lånade från Celinas blogg)
 
och det ska bli väldigt spännande för det är även nytt för mig, jag har aldrig haft sån form på naglarna så det ska bli intressant att se hur jag klarar av att leva livet med dessa, haha! ;)
 
I den här fina lokalen sitter hon i Vasastan
 
 
 
 
ser asfräscht ut och som ni vet så har jag ju siktet själv på att bli nagelteknolog nästa år så jag kan tänka mig att det är jättekul för Celina att hon får jobba där då det inte är lätt att få en plats idag och det är så kul att hon äntligen får jobba med det!
(gud vad det känns som att jag upprepar allt jag skriver, haha jag är lite trött och uppenbarligen lite ringrostig)
 
Vill ni veta mer och boka in er hos Celina, checka då in hennes fbsida HÄR och kolla in hemsidan HÄR
Hon är jätteduktig! =)
 
 
 
 
 
 
och inte nog med det, hon gör även smycken, så jag har beställt lite som jag får på Fredag, jeij!
Kolla in hemsidan HÄR
(men jag varnar er man vill beställa typ ALLT)
 
Tror ni det var klart där???
Haha nej hon är en SJUKT duktig dansare och koreograf också, så jag bjuder på lite koreografier här:
 
Glorious Inc - Dance or Die - Pride 2011
Det är den rödhåriga sötnosen som dansar i mitten!
 
 
 Äh här är en showreel istället med lite allt möjligt, ja vad ska man säga, begåvade vänner har man! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0