Kämpa på!

Ja det är precis vad jag tänker göra och jag är faktiskt mer taggad än någonsin att klara av utmaningen.
Jag har sagt det så många gånger förr och inte klarat det, men hör och häpna jag är inne på tredje dagen, det är typ nu jag brukar ge upp men no no no jag tänker köra på.
 
Jag vaknade vid 6.30 igår och tog mig till gymet för styrketräning sen promenerade jag hem, lite saktare än vanligt, väl hemma var det bara att göra sig iordning för jobb 11-20 och när jag kom till jobbet var jag alldeles skakis, men efter 2 ägg så blev jag bättre och gårdagen på jobbet var galen
(vilket jag älskar i vanliga fall, men inte nu när man lätt blir irriterad och tar åt sig extra av otrevliga kunder och man dessutom typ svettas sååå lätt när man tränar så mycket)
men jag höll ut och fick sluta redan vid 19.30 då det blev lite lugnare.
 
 
Jag hann hem en stund för att ladda om och träffa älskling men sen var det dags att bege sig mot Magnus Hörna och jobba tillsammans med Sofie.
Hej å hå vilken kväll, ja en massa glada människor och Louisa, Katia och Victoria kom förbi och förgyllde kvällen, men shit vad varmt det var, haha har jag börjat komma i klimakteriet eller?
 
 
Söta Sofie
Katia
 
När vi var klara skjutsade jag Louiza och Katia till Söder för att sen skynda hem, väl hemma tog jag en dusch och försökte varva ner, tog ett tag men tillslut lyckades jag ;)
 
Idag vaknade jag när älskling gick upp och det kändes som att jag hade supit igår
(vilket jag självklart inte gjorde, drack bara vatten)
eller blivit påkörd av en bil, jag har typ ont i hela kroppen, hade dunkade huvudvärk, var hungrig och ja jag kände mig riktigt dålig när jag vaknade, men nu har jag fått i mig frukost som bestod av naturell lätt youghurt med frysta hallon i, en avokado, vindruvor och två skivor chorizo och jag mår mycket bättre.
 
Ska försöka komma igång, ta en dusch och röra mig till Enskede nu, älskling har match idag mot Landskrona och jag, pappa, Irene och Max pappa ska kolla på matchen, håller tummarna såååååå mycket för att han får spela och att det kommer gå bra <3
 
Efter matchen ska jag hem till Tommy och planera och fixa inför musikvideon och JUST DET det har jag ju inte berättat här på bloggen, vi ska åka till Barcelona 1-3/9, det blev klart igår, ja vi ska gigga på en festival som Poptronik har anordnat och det kommer bli helt galet, så som om man inte hade nog med saker att göra så ska vi nu repa inför det och fixa, haha ALLT händer verkligen på en gång, men det ska bli såååå kul! LÄNGTAR! =)
 
 
Ikväll kör jag och Sofie på Magnus Hörna igen så välkomna! =)
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0