Hel igen!

Japp även paketet från Fitnessguru kom igår och idag började jag med mina Heat tabletter igen.
 
Var sjukt trött imorse och trodde aldrig att jag skulle komma upp ur sängen och till jobbet, men efter att ha tagit en tablett och tagit mig till jobbet så blev jag pigg och inte alls lika hungrig som jag brukar trots att jag bara åt en banan och en bar till frukost.
Perfekt, nu kan jag ju köra igen. Fast just nu sitter jag hemma och funderar på att ta mig till gymmet, men känslan att sitta hemma och bara va lockar lite mer nu tyvärr, haha men vi får se vad som händer.
 
Skulle ha träffat Pia
(en vän jag bodde ihop med för många år sen och som jag inte har träffat sen dess tyvärr)
idag men det blev lite stressigt för henne så nästa vecka ska vi försöka igen ;)
 
Älskling har åkt iväg till Västerås för match och kommer hem sent ikväll, buhu....
Men igår hade vi mys, ja det var våran 4 årsdag, 4 underbara år har gått tillsammans och många år till kommer det att gå, man har ju sina ups and downs men jag måste säga att jag och älskling håller ihop hårt som attan, saker har kunnat splittra oss men nej vi har kämpat på och Max är verkligen min bästa vän och själsfrände.
Varje gång jag tittar på honom känner jag mig så lyckligt lottad för att han är min, bara min och han älskar mig för den jag är och jag honom, ja jag kan fortsätta hur länge som helst, det finns massor att säga, men ni fattar va???
Då vi inte har så himla mycket pengar kvar så bestämde vi oss för att BARA VARA med varandra igår, så vi åt kräftor, kex, brieost, salami, baguette, aioli och drack vin
(som tyvärr var så äckligt så vi drack två klunkar sen var det bara att hälla ut resten, men TACK Johanna för att jag fick köpa det av dig eftersom systemet hade stängt, haha)
och kollade på So you think you can dance program som vi inte kan se ikväll eftersom älskling är borta.
Underbart och mysigt, ja alldeles lagom =)
 
  
 
Älskling fick 30st rosor av mig, fina va! =)
 
 
Jag fick tyvärr inga blommor för alla tre blomaffärerna älskling åkte till var stängda då han ville ha riktiga kvalitetsrosor, men det är tanken som räknas och som sagt sålänge jag har min älskling hos mig så är jag nöjd.
 
 
 
ÄLSKAR DIG UNDERBARA MAX!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0