Hej hopp!

Godmorgon eller god förmiddag!
Har fått en skön sovmorgon idag, jag vaknade vid 11.30 och låg kvar i sängen och drog mig lite. Älskar när man kan göra det.
Nu sitter jag på balkongen och har ätit lite frukost/lunch, bikinin är på och jag njuter av solen som är framme.
Jag borde ha tagit mig ut tidigare för att sola
(läs träna)
men sovmorgon var viktigare just nu ;)
Börjar jobba klockan 15 och ska snart göra mig iordning för en lång promenad innan jobbet men först lite youtube filmer ;)
 
Igår kollade jag på den här filmen:
 
Love, wedding, marriage - Mysig film för en sån som mig, min typ av film, helt klart!
 
 
 och jag kunde inte sluta tänka på våra vänner Maria och Johan, eller först och främst killen, jag tycker han är jättelik Johan, Maria, förlåt men hela sättet och ansiktet, haha! Eller har jag helt fel?
Syrran till henne är ju så jäkla snygg, hon som varit med i Gossip Girl
(om ni sett den serien, det är en av mina favoriter, haha!)
 
Jag har fått en ny favoritvideo nu med min favorit JLO, det är så snygga färger i den här videon och hon är så jävla snygg som vanligt!
Vad tycker ni?
 
Jennifer Lopez - Goin in ft. Flo Rida
 
 
Har även hittat den här som jag gillar:
 
 Wisin & Yandel - Follow the leader ft. Jennifer Lopez - Hon är ju så vacker och sexig!
 
 
Just nu är det ju Pride här i Stockholm och jag vill så gärna gå, det brukar vara så trevligt, mycket människor som man känner, bra artister som uppträder men jag har varken tid eller råd just nu och det är jättetråkigt, så går ni dit så får ni gärna festa lite åt mig, okej? ;)
 
Gjorde lite Prideinspirerade naglar igår, ja jag hade tråkigt och bara målade på mina naglar som är så jättetråkiga nu när dom inte är långa, fina och målade.
Det är inte alls rätt färger eller ordning men ni förstår vad jag menar ;)
 
 
Go Pride! =)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0