Gårdagen!

Igår var jag ledig, skööönt! Dessutom hade älskling fått en ledig dag, så vi tog en liten sovmorgon, jag vaknade lite tidigare och passade på att maila och fixa lite saker, men sen gjorde vi oss iordning för att åka in och kolla på hot mama Dinah Nah tillsammans med Olof, Tommy och bebisen Kalix, MEN tyvärr så kom jag och Max precis när hon var klar på scenen :(
Så vi fick helt enkelt nöja oss med en varsin autograf istället ;)
 
 
 
Efter det gick vi och åt sushi och tog en kaffe på regeringsgatan för att sen alla skiljas åt åt varsitt håll, Max åkte till sin fotbollsträning, Tommy drog till Sats Regerings för träning, Olof och Kalix åkte hem och jag mötte upp min fina Maria på Sats Fridhemsplan och stuffade runt på ett Streetpass för grymma Åsa Fornander och det var såååå kul koreografi
(som vanligt)
men den var snabb och det var sjukt varmt så man kunde knappt andas, dessutom hade jag träningsvärk i hela kroppen sen egen styrketräning, pw:s och zumbapass dagarna innan.
Men det var skitkul, svetten rann och det är alltid lika motiverande att ha min fina Maria framför mig.
 
Efter det åkte jag svettig och helt slut till Salong F&M för att ha ett möte med våra stylister Rebecka och Fredrik som ska styla oss i musikvideon.
 
 
Det var ett lyckat möte och nu längtar man bara mer och mer till dagen D, det ska bli så kul, speciellt för att vi jobbar med så proffsiga människor och får så mycket hjälp från nära och kära, utan er skulle detta inte vara möjligt, vi är så tacksamma! <3
Och jag är så tacksam för allt min fina Tommy gör, planerar, fixar, styr upp, investerar, ja ALLT, DU är grym, utan dig skulle detta verkligen inte vara möjligt! <3 <3 <3
 
När jag kom hem blev det mys på soffan med älskling och lite lyx på en Onsdag, men from idag var det alltså slut med det =/
 
 
Kräftor, brieost, fiberrost, tuckex, aioli, salami & prosciutto, MUMS!
 

En perfekt ledig dag tillsammans med älskling och mina fina vänner helt enkelt! <3
 
Imorn är det Fredag och jag ska upp tidigt för att åka till gymmet och köra styrka, sen ta en snabb pw hem.
Jobbar 11-20 och sen ska jag faktiskt vidare och jobba på Magnus Hörna vid Gullmarsplan/Johanneshov 21-01
(ja det stället vi var på förra fredagen och hade trevligt)
Jag och söta Sofie ska sjunga och underhålla under kvällen, så vill ni dricka billig öl, äta en fet god pizza och kolla in två snyggingar och kanske själva sjunga en liten trudelutt så ses vi imorn på Magnus Hörna (Olaus Magnus väg 14)
Välkomna!
Trevlig Fredag och helg önskar lilla jag (läs stora jag, haha!)
;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0